Thursday, January 07, 2010

Vampiros Lesbos

Vampiros lesbos - Jesus Franco 1971

Kümmekond aastat tagasi oli Vampiros Lesbose soundträkk väga popp. Sellest mitte ainult ei rääkinud kõik kohalikud indiemehed ja tantsumussi gurud, vaid võisid täiesti tavalise Levika parmu käest ka kuulde, kui kõva plaadiga tegu on. Mina isiklikult ei kuulanud seda kordagi ja mitte, et erineda, oh ei, lihtsalt ei sattunud näppu või ei osanud õigel ajal küsida ning seetõttu kuulasin kõiki filmis kõlavaid muusikapalu otse koos pildiga. Oli hea OST küll, ei pane pahaks, kuigi sedalaadi vanakooli jatsukas praegu absoluutselt ei tõmba, head rokki tehakse lihtsalt nii palju, et kes see ikka bossat, jazz´i ja funky kuulata viitsib. Vast rockikartlik Valner Valme ainult. Film nii hea ei olnud, ei tõusnud oma pealkirja haaravuse ja soundtrack´i maine tasemele. Exploitation flikke on tehtud paremaid ja seda Jesus Franco väikest venivat tissi-tussi näitamist koos imepisikese horrorpuudutusega ja romantikaliiniga, ei saa kuidagi millekski eriliseks pidada. 2/5
See punane lagi oli väga lahe, jäi kohe eriti silma ja meelde.

9 comments:

Paawo said...

Kena tädi.
Ajasid nüüd mingi Soledad Miranda filmi äravaatamise isu peale!

Anonymous said...

Mulle ajasid nüüd Avatari taasvaatamise isu peale! Kurat küll, ma ütlen.

adi said...

Sul Avatari särk juba on vä? Pinal ning koolikott ka ofcourse!

Anonymous said...

Haa-haa-haa, naerame kõik koos, korraga ja ühes hoos!

Olen väike koolijuts, mul on pinal ja koolikott ja mulle meeldib Avatar, seal on head onud ja halvad onud ja üks ilus tädi ja üks vana tädi. Kui vana tädi ära suri, siis ma nutsin kah veidi. Ja siis on indiaanlased, kes lasevad vibu ja on hästi kurjad. Aga helikopterid saavad neist lõpuks jagu. Vahepeal oli nii hirmus, et ei julgend vaadata, aga siis läks hästi värviliseks ja ma vaatasin jälle.

adi said...

mõnus spoilerijunn oled

Trash said...

Kas Avatari särk on 3D või tavaline?

Anonymous said...

Avatari mehed käivad palja ülakehaga!
Avatari meestel on musklid!

Trash said...

Talvel ka?

Ulmeguru said...

Jah, talvel on ka musklid. Ma filmi küll näinud pole, aga ma lihtsalt tean...