Sunday, January 10, 2010

Times Square

Times Square - Allan Moyle 1979

Mulle ei meeldi teksti ingliskeelseks lasta, kuid seekord ütleb tagline tõesti kõik: "In the heart of Times Square, a poor girl becomes famous, a rich girl becomes courageous, and both become friends." Kaks kodutut plikad ennast leidmas, vanust ühel kuueteistkümne, teisel kolmeteistkümne kanti, mõlematel meri põlvini ja naer näos. Poole filmi pealt hakkas tunduma, et noortedraama asemel pakutakse hoopis lastemuinasjuttu ja nii ka oli, ohtlik tänavaelu tundus lõbusa seiklusena, kommionud andsid tõesti vaid komme ning kui vähekene iseloomu sees, siis koheselt peeti originaalseks rockstaariks ning leidsid sadu järgijaid. Kusjuures muusika mida tüdrukud oma bändiga tegid oli tõesti hea rock, täitsa kontipainutav keevitamine aga see bändi attitude ja olemine, no ma ei tea... Eriti nõme oli kogu telekate katuselt alla loopimise aktsioon kus vähe kellegi surnuks loopimisest puudu jäi, kuid seda täiesti kontrollimatut lõhkumist serveeriti kui uue aja radikaalset sõnumit. Saad katuselt kukkuva telekaga pähe, ära virise, see on uus noorte eneseväljendusvorm. Pliksid näitlesid hästi ja isegi pervar Tim Curry oli vaadatav, lugu ise aga pliiatsist imetud õnnelik uim. 2/5
Ansambel Sleezy.

4 comments:

joonas said...

Kamoon, Trash, nii vana sa nüüd ka veel ei ole - teleka aknast välja viskamine on FUN! Ega rokkarid nagu vennad Gallagherid seda ilmaaegu ei harrasta. Proovi ja sa ei kahetse... khm, loodetavasti.

Trash said...

Teleka aknast välja viskamine on tõesti fuun, olen ka ise ühe üle rõduääre saatnud, kuid filmis tehti seda nii, et seati ohtu all kõndivad inimesed, kuulus raadio DJ aga kiitis veel takka. Hetkel olen mina see kes tänaval kõnnib ja seega vaatan alt ülesse, et faking tatid mulle surmalaksu kaela ei kukuta. Paar aastat tagasi oleks peaaegu tühja õllepudeliga saanud mis betoonmaja mitmendalt korruselt liiga kergekäeliselt alla heideti. Täitsa kõhedaks võttis.

Unknown said...

Hopppaaa, vaatasin, et su blogi päisel oleval uuel pildil olev parempoolne onu on kole tuttav ja lõpuks taipasin, et Tim Curry.

Ma tahan endale Tim Curry hambaid ja naeratust... Oeh.

Trash said...

Mmmm...Lamb Curry...