Monday, January 04, 2010

Trash Can Dance Blogi Eesti Parim Album 2009


Raadio 2 auhinnagaalal esikoha võitnud artist ei rahuldanud paljusid ja selle lähtuvalt kuulutav välja isikliku blogi muusikaküsitluse kus valitakse Trash Can Dance Blogi Lugejate Eesti Parim Album 2009. Koit Toome poolt hääletada ei saa, vaid tuleb oma valik teha vaid heade ning veel paremate bändide vahel kelle ma ise diktaatorlikult olen kandidaadiks seadnud. Hääle võib anda ka mitmele bändile ja võitja selgub kahe nädala pärast. Kõigi hääletajate vahel aga loosin välja 2 oma blogi T-särki ja Tolmunud Mesipuu CD. Selleks, et vastamise eest ka nänni saada, peate saatma peale pollil osalemist meili aadressile gtm242(ätt)hot.ee, panema meilile nimeks Muusika ning sisuks laduda ritta bändid kellele hääl anti ning oma nimi, soovitavalt ka perekonnanimi, sest samu Marte ja Jaake võib ka mittu tulla ja minul on niimoodi lihtsam hiljem vahet teha. Õnneloosid veab kübarast mu kaasa ning seepeale võtan võitjatega ühendust, küsin meili teel aadressi ja saadan särgid-plaadid oma kulu ja kirjadega koju kätte. Võitjaks kuulutatud bändiga võtan samuti ühendust ning ilma kingita ei jää ka nemad.

Valida saab järgnevate aasta parimate albumite vahel:

1. Pedigree - Skeletal
2. One Dollar Project - On Top Of The Grey City And Morning-High Flashback Riders
3. Talbot - Tundra EP
4. Sinine - Butterflies
5. Giuseppe Perverdi Big Band - Töö
6. Tolmunud Mesipuu - Puusse panen
7. Smõuk - Tere tulemast koju
8. Punkentsefaliit - Haigused Farmis
9. Nevesis - Demo 2009
10. Forgotten Sunrise - The Moments When God Was Wrong


Eesti muusika valitseb, toetage ja kuulake kodumaiseid artiste!

Hääletada saab --------> Tänan Teid!

24 comments:

Lauri said...

meil saadetud
kiirusepunktid ka loevad?

Unknown said...

Võiks küll lugeda:P
Ma _vist_ jõudsin enne Laurit ka

Soprano said...

Kui Tolmunud Mesipuu võidab, kas ma siis saaks originaal CD. Paluuuuun!

Soprano said...

Ups, ei lugenud loosimise kohta, aga miks ainult 1 CD loosi läheb? :(

Trash said...

Vastamiskiiruse eest ei saa kahjuks midagi peale mu suure sooja tänu ja tõdemuse, et kees ees - see mees!

Trash said...

Vaid 1 Tolmunud Mesipuu plaat läheb loosi seetõttu, et mul on kodus vaid 1 kenasti kiles eksemplar. Aga ürita, järsku õnn naeratab sulle. Pealegi ei ole minu blogi ju mingi R2 hitiküsitlus kus tuleb tuhandeid meile, võiduvõimalused võivad olla täitsa normullis suhtes.

Lauri said...

Mul plaat muidugi olemas, aga kui Kati käsi selle mulle tõmbab, küll ma juba tean mis sellega peale hakata

Trash said...

Meili on saatnud igast viiest hääletajast vaid 1 nii, et esialgu on võiduvõimalused üsna suured. Ma ise küll loodan, et Kati käsi võtab plaadiloosi mõnele noorele kel seda veel ei ole. :)

Lauri said...

Peaasi et sobi ei tehta

adi said...

jaja, võta Lauri komisjoni kui loosimiseks läheb, lähete nähtavasti kohe linna peale ja joote auhinnad maha.
mis muud

Lauri said...

Laseme kõrist alla jep

Isa Pjotr said...

Mul jääb vist särk saamata, sest täielikult olen ma sellest nimistust kuulnud Tolmunud Mesipuud, ja hääletada / teist korda kuulata ma seda küll ei taha.

Trash said...

Loosimine tuleb aus, teisiti ei luba mu kasvatus.

Auhinnaks tuli juurde veel üks CD, bändi nime jätan üllatuse huvides mainimata kuigi Rada7 foorumist võib vastuse leida.

Saatke aga julgesti oma nimi meiliga, sest kuigi ka niisama linnukeste tegemine on fun, lähevad meened vaid meilide vahel jagamisele.

Trash said...

Ja veel üks bänd võttis minuga ühendust ning lubas loosimise jaoks plaadi anda. Nii, et kütke meilile, 3 minti pusimist ja võimalik saada CD jummalamuidu koju postkasti.

Ulmeguru said...

Kas saaks kogu auhinnanimekirja teada?

Ma olen ainult Punkentsefaliiti kuulnud ja pool plaati Sinist... selle järgi annaks kuulamata oma hääle FS-le, aga nii poleks vist kena...

Kas mõni FS-i reliis ka loosis on?

Trash said...

FS-i reliisi ei ole ja esialgu neid boonuskinke ei reklaami, sest kõik olid veel 3 päeva tagasi nii mihklid mulle oma bändi plaate ka loosimiseks pakkuma aga nüüd ei kippu-kõppu. No vast saan ikka nädala pärast kätte ja siis teatan.

Hääletada saab ju mitme poolt korraga, anna hääl kõigile kes seda väärt on.

mordaunt said...

ma põle iśegi ainsa bändi nimegi siit kuulnud. kuidas ma niimoodi hääletan? kas kukerpillide eest ei saa häält anda?

Trash said...

Sa võid Kukerpillide eest hääletada siinsamas kommentaarpostis. Kirjuta, et annan hääle Kukerpillidele ja kui seda teeb veel 45 inimest, siis said Kukerpillid juba rohkem hääli kui Pedigree.

Lauri said...

Nõrk, Mordaunt, nõrk. Tuleb ikka alternatiivmuusikaga ka kursis olla, ega tervet elu ei saa AORi peale ära raisata...

Trash said...

:)

Mis sa Lauri, ise laenasid Ka Mordauntilt-ilt mingeid AORi asju kuulata.

Lauri said...

Ei laenanud, alatu laim.
Parimal juhul miskeid lapsepõlve lemmikuid, nostalgialaksu teema

Trash said...

Fleetwood Mac ja kas mitte ka plaaditäis ABBA-t?

Lauri said...

Ei, ma laenasin Mordauntilt Sunn O))) "The Grimrobe Demos", Khanate'i "Capture & Release'i" ja Mossi "Chtonic Rites'i"

Lauri said...

Mordaunt jooksis pärast esikus veel järele ja proovis Esotericu "Metamorphogenesis't" ja Skepticismi "Stormcrowfleet'i" mulle taskutesse suruda, aga päästsin end põgenemisega