Wednesday, January 13, 2010

Prozac Nation

Prozac Nation - Erik Skjoldbjærg 2004

Fast Food Nation, lavastajaks Richard Linklater. Vaat´seda ma tahtsin aga mitte Prozac Nationit. Kui veast aru sain olin jõudnud juba paarkümmend minutit filmi vaadata ja pooleli jätta poleks enam sobilik olnud, vähemalt sel hetkel mitte, on ju ka Christina Ricci täitsa vaadatav näitleja ning Jonathan Rhys Meyers seda kohe kindlasti. Põhines Elizabeth Wurtzel´i autobiograafilisel bestselleril, kuid kõik mis raamatukaante vahel müüb ( ma isegi ei ütle, et on hea ), ei pruugi seda filmina olla paljut väärt ja nii tundus ka selle teose puhul. Tüütu närvihaige neiu ja ta madalad probleemid, ei ole õiget valu ega elu, kuid on oskus seda tühja hullupeksmist hästi paberile panna ning müüa. Eks filmi eest kukkus ka veel kopsakas summa, raha eneseimetlust täis suvaliselt tõmmeldud nooruse eest. Ravimist nimega prozac tehti juttu minimaalselt. 1,5/5

8 comments:

Kalver said...

praktiliselt teemasse
http://www.liverevolver.com/prozacnoorus/Revolver%20-%20Prozac%20Noorus.mp3

Unknown said...

Ammu oleks aeg tunnistada ja kuulutada, et kõik meeleoluhäired ja depressioonid on eelkõige ärahellitatuse, iseloomutuse ja pseudohumanistliku hedonismi tagajärg.

Trash said...

No ma just nii ei mõtle kui sina Erik, kuid samas ma selles filmis ka seda depreka sügavust ei tajunud, pigem tundus tsikk tõesti ärahellitatud lapsena.

Trash said...

Revolver on muidugi kõige originaalsem bändinimi ever. Ju siis tüüpidel ei ole mingeid illusioone oma muusika kvaliteedi suhtes, et teevad juba ette panuse vaid eesti turule. Väljamaal peaks ju muud nime kasutama, seal igas riigis oma Revolveri nimeline bänd ja paar tükki isegi maailma peale tuntumat. Lähevad Inglismaale kontserti andma ja peavad kasutama nime Estonian Revolver, nagu Suede on USA-s London Suede.

Kalmsten said...

2 Erik - IME MU*NI!
2 Trash - film oli "suh't" igav tõesti ning selleks ajaks kui TVTuhandelt uus film hakkas, olin ma juba kõik peale Ricci suutnud ära unustada....

Anonymous said...

Aga käe unustasid püksi, sellepärast ei saanud kanalit vahetada?

Kalmsten said...

hmmm.....ma arvan, et mul ei olnud eriti isu keskpäevaseid seebikaid vahtida.
Käe püksis oleku või välja võtmise kohta mul paraku täpsed mälestused puuduvad...
Vabandan ja luban, et kui meelde tuleb, siis saadan Teile meili koos vastusega - assamadu...ei saagi saata, kuna teie väga austatud Kõrgeausus-Läbinägelikkus on oma nime ära unustan'd - pole hullu, ikka juhtub. :)

Trash said...

Proovi seda Anonymous@gmail.com