Monday, September 15, 2008

Sigur rós - untitled #1 aka. vaka


1. svefn-g-englar [9:14 mins]
2. viðrar vel til loftárása [6:58 mins]
3. untitled #1 (a.k.a. vaka) [6:38 mins]

Sigur rós on nagu uus katku laine mis eestimaale on saabunud ja ükshaaval oma ohvreid murrab. Mõtlesin siis kaitsepookimist teha ja vaadata 3 bändi mini DVD-l olevat videot, et mitte raskekujulisemasse ihalemisesse nakatuda. No õnneks pole minu puhul seda haigust karta, Sigur rós oli Floria Sigismondi kenast lavastusest ( loe: indiebändide kohustuslikult piltpostkaartlikust nostalgitsemisest ja fantaasialennust ) hoolimata üks igavesti tüütu surisemine, eputavalt võlts udutamine ja lõputu öökimaajav hipihala.

6 comments:

ancientboy said...

Nu ma ei tea... See keskmine õhurünnaku ilma lugu (kuigi pealkirja sarkasmi eest saab kuuldavasti punktid ju hoopis üks islandi televisiooni ilmaennustaja) on mu meelest küll igati hää. Nii video kui muusika pärast. Ma isegi ostsin endale Londonist spetsiaalselt selle albumi, kus see peal on. Nuh, odavalt sai kah, vaid kahe ja poole naelaga. :)

Aga muidu... khmm.. piinlik öelda küll aga enamus selle tuntud ja kõigi poolt armastatud pedebändi loomingust pole siiani mulle veel kohale jõudnud. Ja näiteks mu kaasa (kes on muusikalises mõttes tegelikult ikka üsna kõrge valulävega) küsis siira imestusega kui mul Sigur Ros'i teine album "Ágætis byrjun" taustaks mängis, et no mis müra ma nüüd küll endale ostnud olen ja kas ma kavatsen seda veel kaua kõlaritesse lasta...

Trash said...

SEda svefn-g-englar lugu olin varem ka videona näinud, on mul ühe igati korraliku electrobändide kogumiku "Visual Niches" peal, õnneks viimane video, ei pea edasi kerima, vaid võid kinni klõpsida. Kunagi sai tööl üht plaati ka kuulatud aga see hajus täiega muusse taustamürasse ära.

Bruno said...

Mhhh... mulle meeldib kogu Sigur Ros'i stuff... vaevalt, et seda muusikat saab niimodi kirjeldada, kui siiski nii vähe endal läbi vaadatud, uuritud... Heima soovitaksin kindlasti ära vaadata!

Trash said...

Tean, et sulle meeldib Bruno, oled isegi Orkutis temaatilise kommuuni püsti pannud. Heima jääb siiski vaatamata, on teisi asju mis rohkem huvi pakuvad, näiteks Dead Kennedy´se esimesed live-videod.

Holm said...

Thanks man:) Keegi fännidest võiks selle fenomeni vettpidavalt lahti seletada küll, ilma, et ma peaksin seda veel kuidagi vaatama ja uurima. Sattusin kummalisel kombel SR'i kontserdile, lootuses, et ehk nad laivis rehabiliteerivad ennast, aga no ei miskit, lasti aga sätendavatel litritel lennata ja tundus, et kohe-kohe tuleb järgmisena lavale Bosnia-Hertsegovina esineja. Mingisugusest diibist islanditunnetusest ei tahaks rääkida, huvitavaks veidruseks see ka ei klassifitseeru, suvaline poogna ja hiirehäälega poosetamine pigem, aga inimesi langeb nagu loogu. Veidi küündimatu tunne endal, nagu oleks millestki heast ilma jäetud mind. Kurat!

Trash said...

YouTube´is pidi vahva klipp olema kuidas bändimehed halavad, et pidid mingi festari live´t mõned minutid edasi lükkama ja seetõttu lendas terve nende artistlik kontseptsioon ja kokkuharjutatud ilutegemine vastu taevast. Peaks ise ka otsima ja vaatama, sõber soovitas.