Monday, September 29, 2008

Kolikamber Has Left The Building

Minu sub-blog Kolikamber suleb peatselt uksed, sest kahe blogi pidamine tundub vabaaja limiiti silmas pidades üpris mõtetu, eriti veel kui mu noorem blogi tihti meeldegi ei tule ja sinna vaid kuus korra pilgu heidan. Samuti peituvad kompaktsuses teatud eelised, mis võivad tõsta põhiblogi külastatavust ning aidata mõningaid postitusi paremini leida. Suurem osa Kolikambri sisust kaob googli prügikasti, kuid mõned tekstid toon siia üle. Raamatute ja koomiksite arvustused ilmuvad uuesti, mõned suvalisemad tekstijupid, mida otseselt ei vaja aga ära kustutada ka ei raatsi, peidan lihtsalt blogisse ära.

4 comments:

Lauri said...

R.I.P. Kolikamber

Trash said...

No ma ise just taganutma ei jää. Sai hurraaga alustatud aga ind vaibus ja praegu tundub suht mõtetu.

Ulmeguru said...

Vaadates, et kui «sageli» sinna postitusi ilmus, siis õige otsus.

Mina oma kolme blogi kokku liitma ei hakka, kuigi edetabelikoha asjus oleks ideel jumet... kui liidaks üheks, siis oleks 25–30 postitust kuus ning ilmselt oleks ka külastuvus sel liitblogil kõrgem... milleski olulises ma aga kaotaks...

Trash said...

Üks asi mis mind häiris oli profiili alt simesena leitav Kolikamber blogi ja seetõttu võis sealtkaudu tulijale just see esmamuljet minust jätta. Filmiblogi ise jätaks aga parema pildi.