Friday, December 11, 2009

Drag Me to Hell

Drag Me to Hell - Sam Raimi 2009

Kuna härra Mordaunt kurtis siin paar postitust tagasi, et minu blogis headest ja olulistest filmidest juttu suurt ei olegi, siis pean oma kohustuseks ühest sellisest lugejaid teavitada....
Not!!!
Drag Me to Hell oli paras põrgu vaadata. Ei saa minu väike aju aru inimestest kes seda teost suurepäraseks peavad, sest minu silmad nägid vaid 12 aastastele poisijõmpsikatele suunatud pehmot tiluehmatajat Krüpti lugude sarjast. Lausa imestama panevalt halb CGI, lasteaiahuumor ja labane klišeeõudus. Kas see pidi olema mingitpidi horroržanri paroodia? Kui nii, siis ei saanud ma isegi sellele pihta, rääkimata kohtadest mis mõne arvates panevad võpatama, viivad ideetükke uuele tasemele, pakuvad fantastilist musta huumorit ja originaalset kaasakiskuvat horrorit. Väikese aju viga vist. 1,5/5
Film oli kahjuks nagu ülemine poster ja mitte see alumine.

26 comments:

joonas said...

Nõus, et niru asi. Mõned ehmatused ja palju tobedat okse ja mädaga hullamist. Ma ei tea, kas on liialdus öelda, et maailm poleks suurt midagi kaotanud, kui Sam Raimi oleks peale teist "Evil Deadi" filmitegemisest loobunud?

Trash said...

No mina pean kolmandat ka väga heaks. Väheke esimesest kahest eemalseisvana, kuid ikka triloogia osana.

Tuli meelde, et Army of Darknessist on tehtud ultimate fanedition, kus 3-4 erinevat DVD versiooni on miksitud üheks filmiks, põhjaks parima kvaliteediga Thai reliis.

joonas said...

Seda ma polegi näind, tänan soovitamast.

Trash said...

Vaatan jah, et ega seal vahet ole kes Spiderman´i oleks lavastanud, ega seal Sam Raimist peale nime ja tema sõbra cameo midagi ei olegi.

adi said...

sammil on IMDB andmeil 21 produkti in development, kuradi busy bunny ma ütleks.


jeesus ... titanicu leo'l on 26 asja in development

joonas said...

Ämblikmees näitas, et Raimi ei pirtsuta, vaid teeb mis kästakse ja muneb kuldmune, kui vaja. Aga in development on alles tulevikuplaanid, mõni võib-olla ei lähegi töösse. Tegelik filmitegemine on ikka in production ja siis ka kõigepealt preproduktsioon ja alles pärast võtted.

Anonymous said...

Kuule autorihärra, tegemist on väga hea filmiga. Sa vast ei tea veel filmidest suurt miskti, et aru ei saa mis filmi heaks teeb. Vaata ehk veel korra ka katsu kas hakkab kohale jõudma. Eks ole.

Trash said...

Ay ay, sir!

Metsavana said...

Hehe, Sam üritas Evil Deadi teha aga aastad on möödunud, mees vanemaks jäänud, mugava Hollika eluga harjunud ja ei tule see rokkimine enam välja.

Trash said...

Kusjuures seda juurte juurde naasmise juttu lugesin nii mõnestki kohast aga ise ei oskaks Evil Dead´iga küll mingeid sarnasusi tõmmata. Ikka täitsa suva made for TV kvaliteedis jurts.

Metsavana said...

Ma ei leidnud ka midagi ühist, mõtlesin pigem seda, et üritas üle pika aja mingit samaväärset õudukat teha aga läks natuke nihu.

Trash said...

Ma arvan, et sa Metsavana minule sarnaselt ei saa ka filmidest veel midagi aru ja peaksifd üle vaatama ning katsuma aidata asjal pärale jõuda. :)

Muahahaaa!!!

joonas said...

Mida rohkem vaatad, seda vähem aru saad. Nagu Coelho raamatutega - kui pole varem ühtki raamatut lugenud, siis niidab jalust maha, nii äge on.

Trash said...

Ma ikka kunagi tahaks ka huvi pärast ühe Coelho raamatu läbi lugeda.

Unknown said...

Ütlesin ju, et kehvake. Vaata hoopis Mooni, see on täitsa teist masti kino.

Trash said...

Mes Mooni? Two Moons Junction´it vä?

Unknown said...

Duncan Jones'i debüütfilm Mooni Sam Rockwelliga. Käisin täna vaatamas ja terve film oli puhas sci-fi küte.

Trash said...

Ei tea, tundub ilge igav molutamine olevat. Oleks siis veel Uranus olnud aga Kuu...no ma ei tea.

Unknown said...

Ebaõnnestunud nali 2009.

Trash said...

Uranuse nali töötab veel ka aastal 2078 täiesti perfektselt.

Mis aga filmi puutub, siis vaatasin seda paar ndalat tagasi ja kirjutasin veitsa kah - Moon

Unknown said...

Ah nuga, kuidas mul küll meelest läks. Isegi lugesin su postitust ju.

Trash said...

Minuga juhtub seda samuti pidevalt. Mõnikord ka vastupidi, tean, et keegi kirjutas ja ma lugesin aga lõpuks ei olegi postitust.

Anonymous said...

Ma mõnikord kirjutan postituse ja siis unustan ära, et film jäi vaatamatta, tuletan siis meelde, et film oli vaadatud, aga siis unustan ära, et postitus jäi meeles pidamatta. Täitsa totter kohe.

Trash said...

Selle vastu aitab Destorex. Lase arstil välja kirjutada, ei ole retseptiga kuigi kallis. Paar tabletti päevas ja mälu värske nagu Ivo Linnal.

joonas said...

Mis puutub Uranusse, siis tšeki seda.

Trash said...

Tehtud!