Thursday, August 09, 2007

National Lampoon's Vacation

Vacation - Harold Ramis 1983

12 comments:

Anonymous said...

mingipäev tuli telekast sommide "Paha maa", peale seda rämedat deprekatrippi vaatasin toda sama vacationit ja mõtlesin nagu, et maailma parim film ever

Trash said...

He he ! Mulle Paha maa meeldis, minu rahvas ju. ; )

Vacationit tahaks aga ise ka uuesti vaadata, millegi pärast on neid järgesid pidevalt demonstreeritud kui teleka sisse lülin, originaali peale aga pole sattunud.

Unknown said...

Paha maa oli väga hea tõesti.

Trash said...

Mul olid ilged eelarvamused tänu paarile näitlejale aga fuck yeah!

Unknown said...

Kas ainult mulle meenutab see Army of Darknessi postrit? Sihilik ilmselt.

Trash said...

See meenutab sulle hoopis heil to the king imidžid.

Army of Darkness (1992)

Ulmeguru said...

Näeb jah välja nagu oleks Boris Vallejo või Ken Kelly teinud Manowarile plakati

Trash said...

Manowari mitte nii metal väikevennale. : )

Unknown said...

A Ash paneb postril ka hail of the kingi ;D.

Trash said...

Ma pole siis sellist juhtunud nägema.: )

Unknown said...

http://artfiles.art.com/images/-/Army-of-Darkness---Movie-Score-Poster-C10282760.jpeg

Päris sarnane ju tolle Vacationi omale.

Unknown said...

Sigh... Kuna ma lingiga veits põrusin, siis clicky.