Sunday, August 19, 2007

Lucky People Center - Electronic Pollution

Lucky People Center - Electronic Pollution - Erik Pauser, Johan Söderberg 1996

Olin väga vaimustunud Lucky People Center International´i filmist ja oma suureks rõõmuks ja õnnepeoks leidsin ühe varasema LPC´i toote mis valmistatud Rootsi televisiooni jaoks, ning tänu hoolsatele custom DVD meistritele jõudnud ka omas TV to Video to DVD kvaliteedis plaadile. Kolm aastat põhifilmist varasem toode kandiski sellist õppetöö märki. Johan Söderberg´i montaaž polnud veel nii täppis ja ka helitaust oli kuidagi amatöörlik, head tekno beat´i asendas säratu tuim trance kus pildist pärit sämplingute kasutus oli minimaalne. Sõnum oli aga juba asjal sees ja 26 minuti jooksul kritiseeriti rassismi, USA surmanuhtlust, poliitikute kahepalgelisust, lääne ostuhullust. Näpuharjutus mida tasub vaadata, kuid Erik Pauser´i ja Johan Söderberg´i meistritööd valmisid mõned aastad hiljem. 3/5

2 comments:

mõtlik mees said...

Mul oli see film kodus VHS'il. Salvestatud kuskilt rootsi tv'st. Ma olin nii sillas sellest filmist omal ajal. Võib-olla on siiani alles. Peaks uurima.

Trash said...

LUCKY PEOPLE CENTER filme on teisigi:

Filme: u.a. LPC: LUCKY PEOPLE CENTER INTERNATIONAL (1998, zus. mit Johan Söderberg); LPC: ELECTRONIC POLLUTION (1996, mit J. Söderberg für SVT); LPC: INFORMATION IS FREE (1994/95, mit J. Söderberg); FOR A 1000 DOLLARS I SHOW YOU ... (1992); THE TEARS OF EROS (1992)...

See on samast rootsi tv-st võetud ja lkellegi poolt DVD-ks konverditud. Mingit menüüd pole, lihtne töö.

Aga soovitan Söderberg´i töödega tutvuda.
Olen ise ka mehest päris sillas. : )