Thursday, August 02, 2007

Eraserhead - OST


Eraserhead - soundtrack

1 Exerpts from: Digah's Stomp/Lenox Avenue Blues/Stompin' the Bug/Messin' (19:29)
2 In Heaven (Lady in the Radiator Song) (18:18)

David Lynch´i loodud Eraserhead heliriba oli üle ootuste kuulajasõbralik. Filmi vaadates oli mul jäänud mulje justkui koosneks kogu audio vaid närvidenitungivaist metallikriginaist ja taustal vaikselt kostvast industraalimürast. Seda oli muidugi ka, kuid suurem osa on täiesti suurepärane kontseptuaalne dark ambient, nii meisterlikult kokku sobitatud, et tänapäeva masendunud süntesaatorivõlurid võivad vaid kadedust tunda. Paks uduvaip millest kostuvad raadioheluid, tehaseviled, lausekatked filmist, meelt krudistavad sisinad, koerde haugatused ja kusagil kaugel müristav kõu. Suurepärane album ja mulle juba tundub, et muss on isegi parem kui film.

4 comments:

J said...

The Pixiesi variant "Lady in the Radiator Songist" on ka päris kuulatav pala.

Trash said...

Pixiest sa teismelisena kuulatud ette ja taha aga seda lugu küll ei mäleta. Mis albumil see oli?

J said...

Ei kurat albumit tea. Kuskilt sai sikutatud. Ma loodan, et see pole mingi selline Alice Cooperi "Vagina Songi" tüüpi lugu, kus mees pole üldse Alice Cooperi häälega ja kuskilt ta diskograafiast ka pala ei leia.

Ei, tegelikult, ma olen küllalt kindel, et tegu ikka Pixiesiga. Laiv versiooni sain ka kuskilt. Unknown album märgitakse kõikjal, kust lyricseid otsin.

Trash said...

Tegin ka veidi luuret ja lugu on bändi demo kassetil ja hilisem reliis 2002 kogumikul.