Wednesday, December 29, 2010

Royal Tramp

Lu ding ji - Siu-Tung Ching, Jing Wong, Gordon Chan 1992

Üllatus, üllatus! Jah, tõesti oli mul siiani see tuntuim wuxiakomöödia vaatamata, kuid parandasin selle vea ning kugistasin veel samal õhtul teise osa samuti otsa. Royal Tramp on muidugi Stephen Chow eteaste ja tema isiku järgi seda ka teatakse, kuid minu jaoks jäi side näitlejaga isegi küsitavaks, sest keisri nõuandja ja usaldusisiku Wilson Bond´i roll ise oli lihtsalt nii lahe ning arvatavasti oleks iga näitleja selles säranud ning ega võitluskoreograafia pealt saa ka midagi Chow´ga seostada, temale omast humoorikat lähenemist nappis ja pigem olid komöödia vahele pikitud jõukatsumised traditsioonilised. Huumor oli aga väga viis ja mina isiklikult nihutaks selle wuxia sildistuse kaugemale ning rõhuksin heale Hong Kongi komöödiale. 4/5

10 comments:

Colorado said...

kuhu aasta kokkuvõte jääb?

Trash said...

Oeh, ära päri. Ma ei jõua niigi reel püsida. Tegin taas Filmiküsitluse sarjaga otsa lahti, reliisin taas kaks CD-d, tõsi küll mitte nii suure käraga kui Sügise ja Talbve ning ootamas veel 5-7 kirjutamata arvustust. Lisaks vaja tega TCD muusikaküsitlus, et selgitada see tõeline AASTA PARIM ALBUM. :)

Lauri said...

Küll ikka mõni mees jaksab ja viitsib...Ma pean imestama ja ühtlasi ka austust avaldama...

Trash said...

Praegu veel jaksan, järsku hiljem mitte. Eks näeb.

Anonymous said...

Kas sa ei tea siis et aasta album on Ariel Pink "Before Today"
Tehti küsitlus ja selgitati välja juba. Pole siin enam midagi selgitada. Hiljaks jäid.

Trash said...

Minu blogis maksab rahva, mitte peente kriitikute sõna. Kui rahvas valib parimaks Tanel Padari, siis nii ka on.

Anonymous said...

Kas Tanelil üldse ilmus plaat see aasta?
Koidul küll ilmus ja see on väga hea plaat. Aga palun lisa oma valikunimekirja siis Arieli ja Koit Toome plaadid kah.

a said...

Sul mingi poll siin mida mina ei näe?

Anonymous said...

Polli päevikud juba nähtud?

Trash said...

Polli ega Polli päevikuid veel ei ole, viimasest vast siin juttu ei tehtagi, pole minu komme teiste päevikuid uurida.