Thursday, December 02, 2010

Death - Live in Detroit

Death - Live in Detroit, 23.01.1988

1 Regurgitated Guts
2 Left To Die
3 Torn To Pieces
4 Pull The Plug
5 Denial Of Life
6 Born Dead
7 Zombie Ritual
8 Infernal Death
9 Open Casket
10 Sacrificial
11 Mutilation
12 Choke On It
13 Scream Bloody Gore

Noore poisina oli mul isegi "Leprosy" vinüülina olemas aga sellega äks nagu alati, ikka ja taas vahetasin plaati vanemate tüüpidega teiste bändi vinüülidega kuni lõpuks peale kuuendat-seitsmendat vahetust oli mul lõpuks peos poola litsentsikas mingist tundmatust ja sitast perseaugumaa bändist. Kuidagi alati suudeti mind veenda, et peaksin võtma asemele plaadi mil küll kaabnel kena koll, kuid sisuks suvaline varsaila. Aga sam,as ega mul ükski neist sittadest vinüülidest ka koju vedelöema jäänud, kuhugi sai ka need maha müüdud. Death´i "Leprosy" mulle noorena täitsa meeldis kohe, konsa aga tundus tõsisemate fännide kraam olevat, minul jalga tatsuma ei pannud.

8 comments:

Lauri said...

Mul see Death on alati pendeldanud kuskil radari alumises otsas, lipsates osavalt vaatevälja ja jälle välja. Just hiljaaegu aga lappasin metali kausta ja tõstsin Deathi 4 viimast plaati kuulamisjärjekorras ettepoole et saada karm aga õiglane hinnang: kas säilitada või saata bittide taevasse

Trash said...

Kas seal kaustas ei peaks hoopis olema Death´i 3 esimest plaati. No kes ikka viitsib vanade bändide uusi albumeid kuulata.

Lauri said...

Ei, 3 esimest primitiivset ma ei viitsi üldse kuulata, aga alates sellest kui saundi ilmusid progelikud helid, muutus kuulatavaks minu jaoks.
Ma kuulasin üldse Carcassi, Sepulturat, Obituaryt ja teisi selliseid bände toll ajal, Death kuidagi jäi välja neist.

Trash said...

Proge-smoge. Aga kui kõll taha läheb arvutile, panen vast ise ka hilisematele kõrva peale.

Lauri said...

Mulle on vana ja ka uus proge alati meeldinud, selle sügisega anno 2010 olen aga muutunud täielikuks progesauruseks, kelle õhtud mööduvad Pink Floydi, King Crimsoni, Porcupine Tree, Rushi, Van Der Graaf Generatori, Gentle Gianti, Dream Theateri, Emerson, Lake & Palmer'i ja sadade teiste meeliülendava musa saatel...

Trash said...

Kas see Dream Theatre mitte igavate vanainimeste bänd pole?

Lauri said...

selline progehevi, mitte just mu suurimaid lemmikuid aga eriti Portnoy trummeldamine on küll üsna meistriklass

Trash said...

Tal on vist isegi 33 trummitagumist õpetavat DVD-d ilmunud. Või oli bassimehel? Igal juhul keegi neist on kõva õpetaja.