Wednesday, December 01, 2010

Borgia 1: Blood for the Pope

Alejandro Jodorowsky, Milo Manara - I Borgia: La conquista del papato
Heavy Metal 2004

Meister Jodorowsky on otsustanud koomiksisõpradele pisut ajalugu õpetada, täpsemalt Borgiate perekonna tõusu, tõusu ja langust. Paleeintriigid, võimuvõitlused ning peened poliitilised mängud, kõige enam aga hoopis seksi ja vägivalda. Võib-olla tulebki suguühete ning soolikalaskmiste vahele histooriat pakkuda, nii jääb minevikus olnu selgemini meelde.

12 comments:

Robi said...

Lemmik!!!

Trash said...

Jutud käivad, et härral pidi kolmas osa ka juba olema. :)

Robi said...

Yea, kolmas on Lauri käes!!!

Kle mul tuleb alati mingi Viirus WARNING kui ma külastan su blogi.. O_o
Ütleb et ohtlik lehekülg on - kas tahad jätkata? :-)

Trash said...

Harlet ütles ka. Talle olevat Google väitnud, et hostin pilti mingilt saidilt kust võib viiruseid saada. Ma kahjuks ei tea milline otselingitud pilt sealt mingist kaukasus netist pärit on mille tõttu google tulesid vilgutab, muidu võtaks maha. :(

Robi said...

Panebki vürtsi juurde.. Pead valima kas julged või ei julge Trashi blogit külastada. No place for whimps..

Trash said...

võib muidugi nii mõelda, kuid eks viirusenuss ole ikka üks tüütu asi kui päriselt masinasse poeb.

Lauri said...

Kolmas osa on minu käes jah ja ammu läbi juba, sest need on ilgelt lühikesed lood kõik, kuigi samas ilgelt mõnusad.

Trash said...

Olen järjekorras.

Lauri said...

Eks kima läbi mõni õhtu või nädalavahetus. Saad veel Grandville, Jonah Hex 9, Northlanders 4 ja veel nipet-näpet. Robi Druuna'd näiteks mulle väga meeldisid.

Trash said...

Järsku kohe täna? Aga ei, pean vist veits blogi kirjutama, vaba õhtu, Kati lastega Miidurannas.

Lauri said...

Noh, sobib ju, ma ise jõuan ka mingi 8 paiku ehk koju alles. Hüppa aga masinasse ja kima kohale.

Trash said...

Ei tule, muidu jään liiga hilja peale. Mõni teine päev, esmasp või teisip näiteks aga eks vaatab. Mul veel su raamat lugeda nagunii.