Friday, April 10, 2009

Shakespear’s Sister – Best Of

Shakespear’s Sister – Best Of 2004

1. Break my heart (You really)
2. Heroine
3. Run silent run deep
4. You're history
5. Dirty mind (remix)
6. The russian film
7. Goodbye cruel world
8. Stay
9. I don't care
10. Catwoman
11. My 16th apology
12. Hello (Turn your radio on)
13. I can drive

Kuigi videod ja laulud iseenesest olid tipp-topp tööd, sain ma peale kogumiku läbivaatamist aru, et mulle ikka tegelikult Shakespear’s Sister ei meeldi ja olin end siiamaani lihtsalt paari albumiga narritanud. Või kui mind miski nende muusikas aastaid tagasi ka tõmbas, siis nüüdseks on küll kogu maagia haihtnud ja ma nägin vaid kahte keskealist mitte just kõike kaunimat naist laulmas popviise. Saan edaspidi elatud ka ilma Shakespear´i õeta.

2 comments:

Ulmeguru said...

Ma siis võtaksin selle Su'lt ära...

Trash said...

Ega ma seda kunagi ülevaatama ei hakka jah, võta pealegi.