Thursday, April 23, 2009

The Exterminators : Crossfire and Collateral


Simon Oliver, Darick Robertson, Ry Templeton - The Exterminators #17-23
Vertigo 2008

Esimene lugu oli juba kahtlase kvaliteediga, sest kuigi ma just eelmisest kogumikust kirjutades mainisin, et mulle meeldivad tegelaste eraldi vihikuis kulgevad flashback-tüüpi stoorid, siis see Vegases toimuv krimilugu oli kõike muud kui mõnus lisa üldsaagale. Liiga punnitatud, justkui oleks stsenarist mõnda oma visandit püüdnud Bug Brothers maailma sättida tehes veidi mõlemapoolseid mööndusi, siludes varemkirjutatud põhja ja vormides putukatõrjujaid selle jaoks sobivaks. Põhilugu oli OK, kuid katse prussakatearmeed välja vahetada saladuslike džunglist pärit über-sitikatega tundus liiga kergema vastupanuteed minemisena arvates, et mida suurem putukas, seda parem ja põnevam lugejale. Taseme langus on alanud.

8 comments:

Anonymous said...

Tase ei jõua eriti kuhugi langeda, järgmine kogumik jäi viimaseks. Nagu ikka, ilmselt ei ostetud ja Vertigo bossid panid asja kinni.
Vblla tehakse sarjast film, mis on siis ringiga algusesse tagasiminek, sest filmi storyboardist asi alguse saigi.

L.

Trash said...

Ega siis nii ka ei ole, et pead ostma 10 albumit mõismaks, et juba 4-jas hakkas nihu keerama. Langus oli ja järsk, viies osa imes juba igast otsast.

Filmilootus aga on minulgi, saaks hea rumala seikluse friikide karakteritega.

Anonymous said...

Ma ei armasta asju poolde vinna jätta ja minu jaoks peab asi ikka täiesti okseks muutuma enne kui ma midagi pooleli jätan.

L.

Trash said...

Ega poolde vinna jätma peagi aga aru ju saad kui kehvemaks läheb. Ma pean silmas su lauset, et tase ei jõua langeda kui vaid 5 albumit ongi. No jõuab ikka küll! :)

Anonymous said...

Ma arvan et sa ajad põhjuse ja tagajärje segi. Kellel veel oleks isu midagi väga hästi teha ja tegelaste sügavust ja substoorisid arendada, kui bossid ütlevad et tõmmake järgmise 10 osaga umbes asi kokku, lõpetame ära selle pulli.
Ma arvan langus saigi alguse sellest, et tuli otsus sarja lõpetamise kohta ja tegijad siis tõmbasid kiirustades ja ülejala asja kokku mingitsorti lõpunigi.

L.

Trash said...

Sa vist ei mäletagi enam kuidas lõpp oli. Me ei räägi siin 10 vihiku jagu lõpetamisest, vaid 2 jagu. Need nn. 8 on aga nii nõrgad ja laialivalguvad, et pole ime kui kästi vaid kahe varuga uks kinni lüüa.

Anonymous said...

Arvan et sellised otsused tehakse varem. Ühe koomiksinumbri tegemine algusest lõpuni on tegelt päris töömahukas ja asi on pikalt ette planeeritud. Ma oletan et igale koomiksile antakse teatud aeg ennast tõestada ja kui see aeg läbi ja müüginumbrid on kehvad või langevad jätkuvalt, siis otsustatakse ära lõpetada. Üks kriitiline aeg on umbes 18.-20. numbri paiku.

L.

Trash said...

Usutav, et varem aga sellisel juhul vedasid tegijad fänne meelega alt. Kümne vihikuga oleks saanud kõik hästi lõpetada, kuid nemad pikkisid vahele veel mõtetusi mil mainstoorigsa midagi ühist polnud. Haltuurakas.