Thursday, March 08, 2012

DMT : The Spirit Molecule

DMT: The Spirit Molecule - Mitch Schultz 2010

DMT kohta olen kuulnud ka väljendit God Molecule, aga käesolevast dokist selgus, et mitte igaühel ei kutsu see esile religiosset rännet, vaid pigem on tegu sprituaalse trippimisega kus rõhk vaimsel heaolutundel. Seega jään ma skeptilisele seisukohale teooriate suhtes, et DMT on justkui aja ja ruumi läbimiseks sobilik droog mis võiks füüsilised masinad asendada ja kosmoseraketi asemel kuu peale viia, seda muidugi voodist lahkumata. Lihtsalt trippimise ajal nähtav tõde ei pruugi tõde olla, kuigi mitmed inimesed saavad peale hallutsiogeenide tarvitamisel justkui mingeid saladusi teada ning elavad läbi ülimate teaduste paljastumisi. Mina olen ka LSD all oma minevikku ja tulevikku vaatamas käinud, aga vaevalt tulevik nii läheb (mitte, et ma nüüd hetkel mäletakski mis toimus) või minevik just täpselt nii oli, sest aju võis droogi all luua pildi mis nüüdsest on mu peas justkui reaalne minevikusündmus. Igal juhul tuli peale dokumentaali vaatamit kange isu ise ka seda DMT-d proovida. Natuke nagu kardan ka, aga ikka võtaks. 3,5/5

4 comments:

kristjan said...

soovitan raamatut ka

Trash said...

Eesti keeles?

kristjan said...

ma pole küll päris kindel, aga usun, et eestikeelset pole. lugesin ise ingliskeelset ja jutt oli üsna hästi mõistetav. seal olid need individuaalsed trippide kirjeldused päris põnev osa. ning järeldused, mis see DMT seos siis olla võiks. teaduslikud ning religioossed/müstilised.

Trash said...

Englishis ei jaksaks lugeda, eesti keeles isegi võtaks ette.