Wednesday, May 07, 2008

Infernal Affairs

Mou gaan dou - Wai-keung Lau, Siu Fai Mak 2002

8 comments:

Anonymous said...

pole kunagi originaali näinud, aga kas need on siis Leo ja Matt?

Trash said...

jepp!

Mulle meeldis originaal rohkem aga eks ole ma ju HK kino fan kah. Oli selline vaoshoitum nii actioni kui romantika koha pealt ja tänu sellele ka elulähedasem.

Soovitaks vaadata, pettuma ei pea kindlasti.

paranoiadisco said...

Mulle ka HK oma meeldis. Proovisin ka Hollywoodi oma vaadata, kuid jäin poolepeal magama - aeg oli ka muidugi juba hiline. Peaks ikka üle tsekkima? Pakub see üldse midagi uut?

Trash said...

Lõpp on erinev aga täitsa hea IMO, selline konkreetsem.

hlbq said...

Olemas on ka Infernal Affairs II ja III. Ja ei riku sugugi muljet. Minu jaoks meeldis kogu trio kokku rohkem peale ära vaatamist.

Trash said...

teist isegi hakkasin vaatama aa jäi...

eks kunagi peaks jah.

Anonymous said...

Võib, aga ei pea, imo esimene on suurusjärk teisest ja kolmandast parem (ja ka Departed'st).

Trash said...

Eks ma kunagi ikka tsekkan kui aega saan. Nuks oli täitsa ok vaimustuses järgedest.