Wednesday, May 12, 2010

Filmiküsitlus - Kurmet

Punkentsefaliit sai eelmisel aastal väga mõnusa albumiga maha. Kuulasin paari lugu raadiost ja paar korda terve CD läbi ning punnitamist ja poosetamist mis (punk)rock´i surmavaenlased ei leidnud kusagilt. Praegu on tunne, et peaks vist eneselegi selle plaadi ostma, tahaks juba homme uuesti kuulata aga kahjuks sai CD sõbrale tagasi antud. Igal juhul tänusõnad Kurmetile mussi ja ka diski eest mille ta mu blogis aasta alguses toimunud loosimise jaoks lahkelt saatis ning edu uue muusika tegemiseks!

Nimi: Kurmet Kahju
Bänd: Punkentsefaliit, Monstercöuq
MySpace:Punkentsefaliit
MySpace:Monstercöuq
Koduleht:Punkentsefaliit

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Arvan, et päris ilma naljata kujutan end hetkel 10 aastat nooremaks ja vastan, et mu lemmikfilm vist on "Terminator 2: Judgment Day". Olen ilmselt elus seda kõige rohkem vaadanud, ja siiamaani mulle meeldib sealt peaaegu kõik. Isegi Linda Hamiltoni musklid. Aga tegelikult on konkurentsis ka "Heat" ja "The Departed" , viimase puhul ma seda originaali ei olegi veel näinud.
Neid filme, mis on muljet avaldanud, on päris palju. Põhjuseks ilmselt see, et mulle on lihtne muljet avaldada, kasvõi üheks päevaks.

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Vaatasin just kanal 2st "John Rambo", kuigi plaanisin konkureerivalt kanalilt hoopis "Under Siege'i" vaadata, kuna ainuke asi, mida sellest mäletasin, oli Erika Eleniaki paljas kere tordi seest välja tulemas...ja see lõi mu sel korral, kui ETV seda filmi umbes 90ndate keskel näitas, sõna otseses mõttes jänti täis.
Paraku lihahärg nimega John Rambo lammutas nii vägevalt, et sinna see plaan jäigi.
Teine filmielamus meenus, kui lugesin su blogist Bonne vastuseid. Nimelt jäin "Shutter Island" vaadates esimese poole tunni jooksul lootusetult magama. Proovin nüüd nädalavahetusel uuesti ja koksin mune kõrvale.

Vastuste järgi võib vist küll juba ilma naljata mu vanusest kümme aastat maha võtta.

3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Viimasel paaril päeval olen taasavastanud Bad Religioni "Suffer'i", täiesti üllatuslikult on väga palju tiire teinud ka Goresoerdi "Tüdruk ja surm", kuigi asusin seda kuulama päris suure eelarvamusega. Aga kuna eile sain teada, et Metallicat soojendab Fear Factory, siis lasin kohe "Obselete" peale. Julgen neid kõiki soovitada täiesti vabalt.

Tänan Kurmet!
Filmi Under Siege kangelane.

8 comments:

a said...

Surmalaev high five!!1

Kuigi jah, Rambo 4 on peaaegu sama hea. Suht kullafond mõlemad.

Trash said...

Surmalaev on faking mõnus film, olen vist oma 4-5 korda näinud. Ükskord pohmelliga tuli isegi pisar silmanurka. Tõsijutt.

Kalmsten said...

MNC pisaraid ei susu, aga surmalaev on tõesti kuld. Marked For Death-i, ja Bulletproofi kõrval ka ainuke SS-i kinu, mille ma olen suutnud lõpuni vaadata, aga erinevalt viimasest kahest ei aja see ahastama.

Kokka ei tasu kunagi alahinnata või ülevõtu planeerimisel arvestamata jätta, onjah ? Faktor kokk siiski.

Kahju, et Seakull oma suurejoonelist Tsingiš-khaani filmi valmis ei saanud.

Trash said...

Mingi aeg tagasi oli jutt, et Seagal pidi vene "autoriteetidega" USAs sõpsi panema, end nende seltsis näitama.

Ralf said...

Kas pisar tuli selle koha peale silmanurka, kus Ryback ütleb: "Here's one move!" ja suudleb seda tibi?

Trash said...

Nope, siis kui koka tõeline olemus paljastus.

Ralf said...

Minu pisarad kulusid kõik dragis Gary Busey peale. :x

Trash said...

Ma seda kohta justkui ei mäletagi. :(