Wednesday, May 12, 2010

Curb Your Enthusiasm - 2. season

Curb Your Enthusiasm - 2. season - Keith Truesdell, Robert B. Weide, Dean Parisot, David Steinberg, Bryan Gordon, Larry Charles 2000

Pakkusin mitmeid kordi kaasale, et vaataks sarja teist hooaega koos, sest esimene meeldis meile mõlemile ning olin kindel, et ka teine. Kati aga punnis vastu, käskis alati midagi muud otsida ja nii me vaatasimegi enne hunniku keskpärast euroopa kräppi kui selle väärtsarja juurde jõudsime. Õierti mina jõudsin. Ei kannatanud enam välja, hakkasin vaatama ning Kati lõi kolme viimase episoodi ajaks kampa. Õnneks on muidugi veel neli sesooni jäänud ning nüüd ei hakka me küll mingite itaalia või hispaania jurtsudega aega raiskama, vaid tüürime kohe Larry David´i manu. Parimad episoodid olid Thor ja The Doll, nõrgim hetk oli Shaquille O'Neal´i pisike roll. 4/5
Automüüjana.

6 comments:

a said...

Paranduseks, et hetkel on seda seepi kokku 7 hooaega (8's tulemas).

Mul on veidi probleeme selle pideva kisamisega mis Larryt saadab, iga jumala episood. Tema mänedzer Jeff Greene on kindlasti mu lemmiktegelane, aga kui ta naine suu lahti teeb siis tahaks teda millegagi lüüa. Pidev vinguv kisa on häiriv.

PeZ said...

Ei tea mis värk selle seriaaliga, mul ka proua keeldus pärast paari episoodi edasi vaatamast, mulle aga meeldis.

Risko said...

Wuhuu 8. hooaeg! Ei teadnudki, et tuleb.

Praegu krutin Seinfeldi 5. hooaega

Trash said...

@a

Ma pidasin silmas, et mul on 4 hooaega veel DVD-l ootamas.

@pez

Mul proua keeldus vaatama hakkamast aga kui alustas, siis ei saanud enam lahti.

@Risko

Mina Seinfeldi enam ei vaataks, ma üldse ei kannata neid pari slapstick tola sealt sarjast.

Lauri said...

Ma vaatasin ka nüüd selle 2. hooaja ära ja täitsa meeldis. Ma ei tea mis teema mul lobisevate neurootiliste juutidega on, mulle meeldis Seinfeld ka.
Anyway, ma laenaks 3. hooaja ka kui sul on.

Trash said...

Saad ikka aga esimesest ja teisest juba märgatavalt kehvem,. Hetkel pooleli olev neljas on aga juba hell sitt.