Wednesday, October 31, 2007

Spike and Mike's Sick and Twisted Festival of Animation : Unprotected!

Spike and Mike's Sick and Twisted Festival of Animation: Unprotected! - various 1987 - 2002

Sel aastal kui Nine Inch Nails´i album "The Downward Spiral" oli kuum sõna, kutsuti mind juhkentali-poisi Kõrva poole olengule kus joodi õlut, söödi pizzat ja vaadati korteriperemehe poolt soome TV vahendusel VHS´ile püütud USA underground animatsioone. Mina olin kambas kõige noorem ja esmakordselt selliste muusika ja filmigurudega õlut limpsimas, istusin vaikselt nurgas pudel pihus ja kuulasin kõrv kikkis. Teised aga rääkisid industrial muusika võidukäigust, Kõrva meeletust fonoteegist ja karjusid vahetpidamata "Lupo the Butcher!" ja "Lupo the Butcher!", videomakis aga mängisid veidrad ropud multikad. Peagi keris lint ennast ka Danny Antonucci surematu Lupo´ni. Hiljem olin ( ja olen siiani ) Kõrvaga hea semu ja laenasin talt seda videokassetti ning vaatasin seda animatsiooni mitu korda, vist isegi kopeerisin endale. Nüüd siis lõpuks sain selle filmipärli ka DVD kujul koos kaheksateistkümne teise Spike´i ja Mike´i poolt selekteeritud vallatusega. Tase nagu nagu alati selliste underground animatsioonide puhul, mõned head ja mõned vead. Taaskohtumine Lupoga oli aga mõnus, vaata sinagi. 3/5
Lupo the Butcher.

16 comments:

Anonymous said...

ma üritan nüüd meenutada mis aasta oli NIN'i spiral kõva sõna? 95-96?

Trash said...

94.sel aastal kuulasid nin´i isegi penskarid. nin´i viimane hea album. :(

Anonymous said...

94. aastal oli grunge tipphetke enne surma, seega kuulasid kõik normaalsed inimesed Nirvanat, Soundgardenit, varast Smashing Pumpkinsit, Pearl Jami, Mudhoneyt, Alice In Chainsi ja teisi nüüdseks hääbunud või marginaalseks muutunud bände.

L.

Trash said...

Ma olen ikka rohkem alternatiivmuusika peal olnud. : )

Anonymous said...

Depeche Mode, Morrissey ja NIN alternatiivid? Kui see nüüd nali pidi olema, siis see oli küll väga kehv nali...

L.

Trash said...

Huumori ekspert on oma hinnangu andnud.

Lauri, kas täna rokime?

Anonymous said...

Mis küsimus see veel oli?
Pane aga vaim valmis, mul juba viinasoolikas koriseb ammugi.

L.

Trash said...

Kui aus olla siis ma juba mekin Salmiakkikossut.

Anonymous said...

Vaata et sa liiga varakult end täis ei kaani ja tobedalt esimesena ära ei kuku.
Tegelt on mul ka siin tööjuures külmkapis kaks õlut. Tegelikult küll õllemaitselist jooki, sest A Le Coq ei lähe ju õllede kirja. Aga ma ei saa neid siin (veel) päris vabalt libistama hakata.

L.

Trash said...

Ma ostsin koju ka 24-paki A Le Coq´i aga sinule mõeldes ka 5 liitrit originaali.

Anonymous said...

Ma ei joo ju Orikat, vaid Saku Heledat.
Aga vahet pole. Oot, kas Levikasse ei lähegi?

L.

Trash said...

Kui meie Levikasse jõudsime olid sina juba kadunud. : (

Anonymous said...

Ma vist lahkusin umbes samal ajal kui teie tulite, koju jõudsin igatahes mingi kolmveerand neli.

L.

Trash said...

Umbes nii jah. : (

Anonymous said...

pidin sulle ühe plaadil olnud multika internetilingi andma. ei tea kas dvd-l ka mingi kirjeldus talle oli, aga seal kodulehel on synopsiseks pandud "A romantic comedy set in the 1920's with a cast of frogs" :)

http://www.comicbookfactory.net/teachme.htm

Trash said...

Tänks Kurt !