Wednesday, October 24, 2007

Knocked Up

Knocked Up - Judd Apatow 2007

Kuna õnn kõndis lõpuks ka meie õuele ja kevadel saab kure külaskäiku oodata, siis läksime Katiga ( totally knocked up ) koos kinno vaatama seda samalaadsest situatsioonist pajatavat linalugu. Nujah, eks ta natuke naiivne oli nii mõnegi koha pealt või oleme meie Katiga lihtsalt lastesaamise ja beebiootamise teemades rohkem haritud kui blond Britney Spears´i välimusega Kalifornia bimbo ja kanepihaige hokipedest Kanada töll. Ootasin tegelikult veitsa vihasemat anarhistlikumat komöödiat kuid pakuti sellist riimeiki Nine Months´ist väheke ebatraditsioonilisemas kastmes ja sutsu kreisimate tegelastega, muidu aga nagu kaks tilka vett. Selgusetuks mulle aga jääb kuidas inimene kes pole kursis filmidega saab aru selle teose naljadest? Suuremosa filmi naljadest ja pea kõik poissmeeste seltskonna killud on seotud tuntud USA filmidega ja kohati tundusin ma tõesti ainus kes paarikümne inimesega Kosmose saalis naeru valla päästis. Filmi eestikeelne tõlge muidugi imes nii peent irooniat edasi andes kui kanepipopsutahjate huulilt langes, kuid eks see inside joke´ide tõlkimine võibki paras pähkel olla. Selle filmi täielikud staarid olid Jason Segel ( Freaks and Geeks ) ja mulle järjest sümpaatsemana tunduma hakkav Paul Rudd, mees kes ühes parimas üheksakümnendate tiiniromantika filmis Clueless võitis Alicia Silverstone´i südame. Sweet! Ootan sellelt tüübilt paljut, kift kutt. Käesolevalt filmilt ma paljut ei oodanud ja ka ei saanud, lihtsalt oli mõnus vaadata. Judd Apatow´i eelmine teos The 40 Year Old Virgin oli hulga täiskasvanulikum ja taibukamalt seatud. 2,5/5

17 comments:

paranoiadisco said...

Need filmikillud ja Paul Rudd olidki selle filmi kõige paremad küljed, muidu oli ikka suht imal ja pikk film. Sõps ennem hoiatas muidugi, et liiga naistekas aga võta näpust, mul kaaslaseks olnud neiule ka ei istunud. Ma arvan, et mulle isegi meeldis rohkem kui temale, hehe...

paranoiadisco said...

+ Rudd rokkis juba Wet Hot American Summer'is

Trash said...

Ma olen seda Paul Rudd´i igal pool näinud aga korralikult mitte üheski filmis, st. välja arvatud siinses ja Cluelessis. Vilksamisi aga näen teda pidevalt mingites telest tulevates filmides sarjades (?) ja alati tundub ta cool olevat.

Katile meeldis samuti vähem kui mulle. He he !

Anonymous said...

mul pole tegelt midagi eriti lisada aga nagu for sure - Rudd oli selle filmi staar!

anyway, väidetavalt on Superbad seotud enamvähem sama pundiga. igatahes ootused on laes

Trash said...

Superbad´i mainiti täna ka õlleklaasi taga. Tuleb vaadata. : )

Anonymous said...

ahjah, täiesti ununes

PALJU ÕNNE!

südamest

Trash said...

Tänan ! : )

karikate emand said...

:)
Palju õnne! Nii tore! :)

paranoiadisco said...

Kuule, palju õnne ka siitpoolt! Ja loomalikult edu jõnglase kasvatamisel...

paranoiadisco perega

Trash said...

Tänan tänan !

Ma panen juba filmiprogrammi kokku mis oleks beebieale sobilik vaatamine. He he !

Unknown said...

Hilinenud õnnitlused!

Unknown said...

Oih, näe, ei olegi hilinenud, ma kiiruga sain aru, et kurg käis juba... :D

Trash said...

Tänan Ralf !

aenea said...

Õnnitlused ka siitpoolt...ning ära siis jaapani toodangut unusta :D

Trash said...

Tänan aenea ! Jaapanit ei unusta, üks Ishii film on ootamas ja kavatsen läbi võtta ka PÖFF-ile ilmuvad jaapani filmid. Muidugi juhul kui sinna tuleb ja mul olemas on. He he :)

paranoiadisco said...

Ma kuskilt lugesin vist, et selle aastane PÖFF pidi päris kõvasti sinna Korea poole piiluma. Loodame parimat!

Trash said...

Eile õhtul juba vaatasin esimese võistlukava filmi läbi. OK korea draama oli. : )