Sunday, July 25, 2010

Prodigal Sons

Prodigal Sons - Kimberly Reed 2008

Pressiteade: "Tallinnas toimub 29.–31. jaanuarini esmakordselt dokfilmifestival DocPoint. Lisaks filmidele on festivalile kohaselt Tallinna saabumas ohtralt erikülalisi ning kavas ka festivali peod. Täpsustavatele küsimustele ning fantaasialendu ärgitada üritavatele torgetele vastab multikulturist ja ürituse peakorraldaja Tristan Priimägi."

Trash: "Minu dokfilmi huvid on ikka hoopis teistel radadel. 17-st filmist leidsin sisututvustusi lugedes vaid 2 mis võiksid huvi pakkuda. BTW, hetkel vaatan 1979 valminud dokki Kalifornia noortevanglast. Vaatama küll ei jõua kahjuks ühtegi, nädalavahetusel toimub ka Animelaager ja pigem tsekkas cosplay kostüümides noori neide, kuulan ettekannet mõnest animestuudiost või popkultuurist ning naudin suitsusauna. :)"

Lõvi: "trash, homorast, krdi mine nahhui :) heas mõttes, a no fakk. ma olen lugemisega alles seal poole peal, a sa juba pead laiama hakkama. tra no mida vittu sul tritse pidude vastu on??
kade oled vä? sorri ma pole üldse jõudnud süveneda, et mis mõttes nagu valik imeb vmsasja, a no ideel pole ju viga joptvajumatt. miks kuradi pärast tõesti mitte ei peaks tegema eestis kuradi dokkarite festi? mul on küsimärk. mulle sitaks istub mingite idiootsete, absoluutselt mitte kedagi teist huvitavate dokkide vahtimine (ok, see on mõneti liialdus, idikaid on rohkem) a no fenomeni mõttes ära nussi näkku."Dokpointi filmidest ei jõudnud ma lõpuks ühtegi kinno vaatama, isegi mitte neid kahte mis huvi pakkusid. Käesoleva linaloo puhul on tegu nn. kolmandaga mille suutis minu jaoks ahvatlevaks muuta alles Joonase postitus. Nüüd pool aastat hiljem sai ka film nähtud ja peab ütlema, et päris meelelahutuslik oli. Peategelasteks kolm poega kellest vanim on tasakaalutu vägivallatseja ning pere kasulapsena veel ka üllatuslike kuulsate vanavanemate järeltulija. Noorim on tüüpiline San Francisco homo ja keskmine lesbi. Jajah, keskmine vend on lesbi ja mitte selles heterohuumori "mulle meeldivad naised" mõistes mida iga kutt kord öelnud on, vaid ehtne lesbi. Teinud läbi soovahetusoperatsiooni ja näeb välja täitsa foxy lady, kuid meeste poole ei heida pilkugi, vaid mehkendab paksude rumalate jänkitsikkidega. Homovenda eriti ei näidata ning film keskendub rusikavenna ja lesbivenna omavahelistele suhetele, kusjuures palju siit välja ei mängita ning lõpuks jäi kogu läbiva joone ajamine kahtlaseks ettevõtmiseks. Ikka itsitad rohkem pihku neid totte vaadates, kui dokumentaali sõnumit tähele pannes. 3,5/5
Vennad omavahel.

No comments: