Monday, July 26, 2010

Filmiküsitlus - Jaanus P.W.A. -st

Aastaid tagasi Soomes käies sattusin ühe karvaste metal-baari ees suitsu tehes kohalike skinnidega juttu puhuma ning oli täitsa mõnus vestlushetk. Sisse minnes mõtlesin, et võtan õlle ja lähen nende lauda istuma, et edasi lobiseda, kuid järsku seati minu õigus selleks kahtluse alla ning hakati pinnima, et kas ma olen ikka piisavalt "oma poiss" või mingi suvaline kalkar. Küsiti, et kas ma Jaanust tunnen ja kui vastasin jah, oma paarkümmend aastat juba ja pungipõlvest peale, püüti mind halva spioonifilmi moodi lõksu meelitada, pakkudes välja, et kas PWA laulja on see pikka kasvu ja mustade juustega mees kel jänesehambad ning parem jalg vasakust lühem? Ajasin kõik rumalused tagasi, korrigeerisin valeväiteid ning kõige lõpuks pidin isegi käise üles keerama ning tinditööd näitama. Peale seda rahuneti, patsutati mulle õlale ning unustati mind sinna laua otsa koos oma õllega, kõik kiilakad rääkisid oma jutte ja minule ei pööranud enam keegi tähelepanu. Istusin siis minutit viis, võtsin kannust paar lonksu ja kõndisin oma sõpside lauda tagasi, olles pettunud, et PWA muusikast ei saanudki juttu teha.

Nimi: Jaanus
Bänd: P.W.A.
MySpace: Haterider

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Muljet on mulle avaldanud väga paljud filmid, aga eriti tõstaks esile selliseid lemmikuid, nagu: "A Clockwork Orange", "Sin City", "Dark City", "300", "Full Metal Jacket", "Fight Club", "Pulp Fiction", "The Football Factory" . Aga üks mu absoluutseid lemmikuid on "Blood In Blood Out" ( U.S.A. 1993 ). Filmi sisuks on seitsmekümmnendate Los Angelese tänavajõukude omavahelised arveteklaarimised ja vanglaelu. Peaosas on kolm sõpra ja nende erinevad elusaatused. Eriliselt tõstaks esile filmi vanglatseenide tsitaate ja filmi muusikalist külge. Soovitan kõigile, kes peavad lugu vanast heast ultravägivallast, hah hah... tegelikult on film üsna sisukas ja mõtlemapanev.

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Kui aus olla, siis viimane meeldejäävaim filmielamus on olnud "No Country for Old Men".

3. Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Viimasel ajal olen kuulanud palju Nancy Sinatrat. Veel mängib mul autos üsna palju viimane Devildriver " Pray For Villains ", Sick Of It All " Based on a True Story ", Tiger Army " Power of Moonlite ", Mad Sin " God Save the Sin ", Hatebreed " Hatebreed ", Rob Zombie " Hellbilly Deluxe 1 " Soovitada aga ei julge ma küll midagi, sest muusika maitsed on nii kuradi erinevad ja sellega on ikka nii, et ühele meeldib ema, teisele tütar...
Kaader filmist Blood in Blood Out.

No comments: