Monday, March 01, 2010

Eurythmics Greatest Hits

Eurythmics Greatest Hits 1991

1. Sweet Dreams (Are Made Of This)
2. Love Is A Stranger
3. Who's That Girl
4. Right By Your Side
5. Here Comes The Rain Again
6. Sex Crime (1984)
7. Julia
8. Would I Lie To You?
9. There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
10. Sisters Are Doin' It For Themselves
11. It's Alright (Baby's Coming Back)
12. When Tomorrow Comes
13. Thorn In My Side
14. Miracle Of Love
15. Missionary Man
16. Beethoven (I Love To Listen To)
17. I Need A Man
18. You Have Placed A Chill In My Heart
19. Don't Ask Me Why
20. The King And Queen Of America
21. Angel

Ega ma CD pealrt ei hakka vist kunagi Eurythmics´it kuulama ( kuigi üks Lennax´i soolokas mul isegi on ) aga DVD-lt blogimise taustaks nii, et aeg ajalt heidan pilgu kirjutuslaua kõrvale sõidutatud telekasse, on seda duot lausa mõnu kuulata. Ilusad laulud ja videod ning lahe huumorikübe mis nii mõneski videos kaaslaseks on.

10 comments:

Kalmsten said...

Ma ei usu, et ma üldse hakkaks mingis variandis seda "kuulama".

Minu jaoks on Eury. täpselt selline band mis on kuradi hea, aga täpselt senikaua kuni ta tuleb suvalistel hetkedel raadiost, telekast, kellegi teise kodus plaadi pealt või enam-vähem sobival hetkel naaberkorterist.

Trash said...

Mul on "TALUVUSETASE" level kõrgemal, ma võin poolteist tundi kõrval asuvast telkust täitsa vaadata-kuulata.

Lauri said...

Õudne...
ma viust nõustuks ennem paaritunnise piinamisega kui Eurytmicsi kuulamisega...
siuke Queeni-tüüpi bänd et kui kuskilt raadiost tuleb siis tekib momentaalne okserefleks

Anonymous said...

Ma ka võin seda kuulata, kui see huvitab kedagi. Depeche Modet näiteks ei kannata mul üldse kuulata.
Aga varsti pidavat meile ka Euro tulema.

Trash said...

Kusjuures minul tuli eile Queeni kuulamise isu peale, nii kümnekonnaks sekundiks.

Trash said...

Depechiga on selline lugu, et ega ma peale 94 reliisitud kraami kuulata viitsi, kõik varasem aga on tegija.

Lauri said...

Kõik plaadid mis autosse vedelema jäävad muutuvad mingi aja pärast iseenesest Queeni Greatest Hitsideks...
teada fakt

Trash said...

Greatest Hitsi küll ei jaksaks, neid lugusid kõriauguni leiersdatud, eriti vuntsi surmajärgsetel kuudel. Ma kuulaks hea meelega "Innuendo" albumit.

Anonymous said...

Kirjuta nüüd David Bowie'st kah.
Sest seda meest kannatab kuulata küll.

Trash said...

Häh, Bowie on ju pede ning kes temast kirjutab või teda kuulab, automaatselt samuti. Fuihhh!