Sunday, July 05, 2009

Tom Petty and the Heartbreakers – Playback


Tom Petty and the Heartbreakers – "Playback" 1995

Here Comes My Girl
Refugee
The Waiting
A Woman In Love
Insider
You Got Lucky
Change Of Heart
Don't Come Around Here No More
Jammin' Me
I Won't Back Down
Runnin' Down A Dream
Free Fallin'
A Face In The Crowd
Yer So Bad
Learning To Fly
Into The Great Wide Open
Mary Jane's Last Dance

Tom Petty greatest hits kogumik CD-l mulle kunagi täitsa istus ja seda sai mitmed head korrad masinasse topitud, kuid kahjuks ei saa sama öelda videotekogumiku kohta, arvatavasti oli see esimene ja viimane kord kui plaat keerlemisloa sai. Videod olid lausa üllatavalt lapsikud ning isikupäratud ja seda ei päästnud isegi kohatine nimekate lavastajate töö ja suurte staaride näitlejaks palkamine, Johnny Depp ega Faye Dunaway suutnud keskpärasusest kaugemale murda. Liiga aga ei taha ma teha kogumiku viimasele videole ( Mary Jane’s Last Dance – Keir McFarlane 1995) mis on täiesti klass omaette. Minu jaoks on see laiba mängimine üldse Kim Basinger´i parim roll ja ka video ise suurepärase gothic-comedy maiguga. 16 nõrka ja keskpärast muusikavideot ja üks eredalt särav.
Ilus, lihtsalt imeilus.

8 comments:

Mordaunt said...

Paluks seda DVD-d laenuks.

Tähendab, kui ma kunagi üliõpilane olin, sai käidud esimest korda elus Soomes ja tutvutused sealse eakaaslaste seltsieluga. Kui kõik olid parajalt purjakil, pandi peale Tom Petty. Täiel kõvadusel. Tüdrukud ronisid laua peale tantsima, jõid pudelist (meie toodud viina), karjusid "voi vittu" ja kukkusid laua pealt teiste üliõpilaste (see tähendab minu ja sõprade) sülle. Pidu oli muide toga-party, see tähendab, et seljas kanti ainult toogasid (versioon voodilinadest).

Trash said...

Võtan DVD su jaoks Estconile kaasa. Järsku teeme seal ka tooga peo, linad peaks ju puhkemajast leidma ja võib-olla karjub Iris Jeletski laua peal isegi: "Voi vittu!!!".

Anonymous said...

Mordaunti metsiku nooruspõlve mälestused täidavad mind kadeduse, aukartuse ja hardusega.
Tahan ka toga partyt. Estcon jääb see aasta vahele aga me võiks kuskil augustis Mordaunti pool näiteks teha sellise. Trash võib selle osa võtta kes "voi vittu" karjub ja paljalt kellegile sülle kukub.

L.

Ulmeguru said...

Ma vaataks ka seda DVD-d, aga toogas (kes iganes siis lina ümber ei võta) ja süllekukkuvad roppsuud ma välistaks...

Trash said...

Seda DVD-d sina vaadata pead saama!

Trash said...

Aga hiljem, annan enne Mordauntile.

Mordaunt said...

ma rõhutan, et "toogas" ei tähenda päris mitte sedasama, mis "paljalt". aga minu ettepanek oleks selline, et toogas tulevad need, kel estcon vahele jäi.
muus osas pean ma tunnistama, et tõepoolest, et alati, kui ma tom pettyt kuulan, siis meenub mulle too tooga-party. mis teha, see on mälupilti on jäänud selline powerful image.

Trash said...

Loodan, et Lauril ei jää seekordne Estcon vahele. Ei pea ju enam poja sündi ootama ja pabistama, Mati juba meite seas ja nädalapärast lubab issi sõpradega jooma küll.