Tuesday, July 28, 2009

Sigue Sigue Sputnik - Live in Tokyo!!!

Sigue Sigue Sputnik - Live in Tokyo!!! 2003

1 Sex - Bomb Boogie
2 Everybody Loves U
3 21st Century Boy
4 Alien Christ
5 King Of Rock And Roll
6 Hound Dog
7 Always On My Mind
8 What Sutnik Wants
9 Hey Jayne - Mansfield Superstar!
10 Slave Trade
11 Teenage Thunder
12 Love - Missile F1-11
13 Atari Baby
14 Rockit Miss - USA
15 Bonus - Truck (Backstage)Kui ma olin seitseteist, siis sattusin kesköö päiku Elektroonika kandis bussi ootama ja juurde astus väga vägivaldse olekuga purjus venelane kes küsis tülinorival toonil, et mis mu lemmikbänd on. Vastasin Sigue Sigue Sputnik ja selle peale jäi tüüp täiesti nõutuks, näitas näpuga mu needitud tagi peale, mõmises midagi omaette ja astus minema. Siiamaani ei saa aru mis toimus, võib-olla oli ise ka SSS-i fän, mina sel ajal igaljuhul olin. Huvi pärast vaatasin ära selle uuel milleeniumil toimunud kontserdi ja pean nõustuma kõigi nendega kes eelmisel aastal Rock Cafes pettumuse osaliseks said. Oli nagu bänd ja ei olnud ka. Kõik lood kanti korralikult ette, poseeriti glämmilt ja rockstaarilikult, kuid energiat ei leidnud kübetki, sest neid paari hittloo ajal toimunud elavnemist ei saa pidada muuks kui surmajärgseteks lihasekrampideks. Sigue Sigue Sputnik on surnud uja puhaku rahus! Vanade videote kogumikku aga vaataks küll.

No comments: