Friday, July 17, 2009

Arcade

Arcade - Albert Pyun 1993

Pohmelli ravimise juures omab kindlat tähtsust ka filmivalik millega end kosutad, tegu peab olema piisavalt lihtsakoelise ja halva teosega, mida vaadates saad aju täiesti puhkerežiimile panna, vaadata läbi häguste silmade ekraanil toimuvat ja liigutada end vaid selleks, et kätte haaratata jogurti, mineraalvee või greibimahlaklaas. Halvad filmid meelitavad sind, näitavad, et hoolimata kassiahastuse ajel end maapõhja neamisest, ei ole sina mitte maailma kõige inetum ja rumalam inimene, vaid leidub veel teisigi, tihti isegi puudulikumaid. Halvad filmid, thai krabimaitselised teravad kiirnuudlid ja vähemalt 4 erineva maitsega vedelikku on minu pohmellipäeva kindlad kaaslased. Käesolev film oleks sel pühapäeval turgutusvaatamisele läinud aga kuidagi ei kannatanud, lõppude lõpuks ju ikka videomängudest tehtud õudukas. Full Moon teeb päris korralikke vanakooli eriefektidega veidrusi ja täiesti maitsetuid arvutigraafikaga plätserdusi, viimaste hulka kuulus ka Arkaad. Arvutimängu kus oleks nii halb graafiline lahendus ja idiootsed ülesanded ei mängiks absoluutselt mitte keegi, küll aga lähevad filmis näidatud noored sellest leili ja ei suuda enne lõpetada kui on mängu sisse, ehk maailma kõige inetumasse virtuaalreaalsusesse imetud. See on kohe nii igav ja halb, et lausa hea aga kuna ikkagi kohe nii igav ja halb, siis taas kaarega tagasi sinna saasta hulka. Õudne! Seekordseks Estconi järgseks pohmakaraviks on mul jookidest varutud, piima, mineraalvett, virsikujogurtit, maitsestamata jogurtit, apelsini, greibi ja tomatimahla ning purk Dr. Pepperit. Filmidest läheb loosi üks Guinea Pig´i sarja teostest, soome "western" Hirttämättömät, Full Mooni´i produtseeritud Castle Freak ja Riverdance´i 1996 aastal NY antud tantsushow. Peaks selle päeva kenasti üle elama küll. 1/5
Riverdance - kindel ravim!

4 comments:

Juurak said...

Mul pole Estconi järgseks pohmakaks mitte midagi varutud. Külmkappi poob hiir ennast üles, kapiservapääl on tilgake mineraalvett ja rahakotis on vaakum. Ühtegi pohmakakinupilti ka silmapiiril pole :(
A küll ma üle elan.
Ma olen ju tugev :D

Kalmsten said...

välja sorteeritud ja strateegiliselt tähtsatesse kohtadesse on paigaldatud: scorpius gigantus, unseen evil II, miss march.

Joogiks läheb ohtrates kogustes mullivet "everin" ja "vital" + 2 saku pilsneri.
Toiduasendajaks on turbonuudlid.
Enam-vähem-vähem kui vaja oleks, aga asi seegi...

viva la estrokconrämp !

Ove said...

Mulle piisas ärkamisel Metsavana nägemisest ning juba hakkas parem. Hea, kui alati on keegi, kellel on veel sitem kui sul endal.

Trash said...

No ma lõpuks ei vaadanud ühtegi filmi mille kõrvale olin pannud, vaid hoopis üht dokki, animet ja kaks osa Küpsise sarjast.