Saturday, July 11, 2009

The IT Crowd - 1. season

The IT Crowd - 1. season - Graham Linehan, Ben Fuller 2006

Täna peale kuue aasta pikkust otsimist leidsin lõpuks netiavarustest Code Industry esimese LP "Method Of Assembly" mp3-e kujul. Kunagi oli see mul helikassetil aga aeg peitis ära ning alles nüüd avanes võimalus peale dekaadipikkust pausi seda Detroiti bändi taas kuulata. Olin sügavalt üllatunud sellest kui hästi sobib nende muusika astmena EBM-i ja acid house´i vahele, just täpselt link body´st teknoni, aastaid varem ei olnud selle kõrvaga osanud seda detroiti saundi kuulatagi. Eile Raamatukoi kodulehel Loomingu Raamatukogu kaheksakümnendate trükke uurides leidsin kõik kolm Aleksandr Zinovjev´i eesti keeles ilmunud romaani ( Ela!, Gorbatšovism ja Katastroika ) üliodava hinnaga müügis olevat ning täna ostma minnes sain veel soodukat. Ja siis lõpuks vaatasin The IT Crowd´i ülinaljaka esimese hooaja ära, no kas saaks veel paremat päeva leiduda. Ah jah, lugesin veel Invisibles´i koomiksi teist trade paperback´i. Super!!! 4,5/5

4 comments:

Soprano said...

Teine hooaeg läheb veel paremaks.

Metsavana said...

Aga kolmas mulle eriti enam ei meeldinud..

Muide väga realistlik sari. Ma mingi neli aastat tagasi töötasin suure asutuse it-osakonnas kus nais osakonnajuhataja, peaboss suht arvutikauge, asusime sodi täis keldris ning "kas olete proovinud seda sisse - välja lülitada" sai ka sageli küsitud.

ruut said...

Kolmas jäi jah kuidagi teiste varju, aga eks ka seal leidus paar head osa. Esimene on siiski mu arust parim.

Filmifanaatik said...

Jah, ega siin muud pole kui takka kiita ja öelda, et tõesti kuramuse hea sari. Kolmas tundus ka mulle ehk veidi lahjam... aga siiski esineb seal kvaliteedi osas kõikumist vähem kui nendes ameerika 20+ osa hooajas komöödiasarjades. Kuue osa peale on ikka kergem ideid koguda.