Tuesday, July 07, 2009

Hexstatic - Master View

Hexstatic - Master View 2004

Extra Life
Chase Me
Telemetron
L-Virata
Perfect Bird (+Astro Boy Remix)
Salvador
Living Stereo
Distorted Minds
That Track
Toys Are Us
Pulse


Aasta tagasi tegin parmaadiga Balta turul kaupa. Mees müüs Säästumarketist varastatud DVD-d 25 krooniga, kuid mind huvitasid selle reliisiga kaasas olevad 3-D prillid ning seetõttu tegin ettepaneku, et ostan kümne krooni eest ära mis karbi sees on, plaati ega karpi võtmata. Mees kiskus kile maha ja andis mulle Hurda vastu kaks paari puna-sini klaasidega prille, aus kaup, ei kahetsenud kumbki. Aga nüüd kui mul neid tõesti vaja oleks olnud, sest üle poolte Hexstatic´u videotest on ka 3-D versioonis, ei leidnud ma kumbagi prillipaari ja seetõttu tuli pettunult lamedat pilti vaadata. No õnneks olid videod ja muss hea, tuju paranes peatselt.

2 comments:

Anonymous said...

Hei!
Erakordsete härrasmeeste liiga "Musta toimiku" köite vahel olid ka sellised prillid. Kasuta neid.

L.

Trash said...

FAKK, mul videod said vaadatud ja see meelde ei tulnud. Damn, no ega päevas 2 x ka vaadata viitsi.

Ahhh, udupea olen!!!!