Friday, August 08, 2008

Hääletuse tulemused

Küsitluse "Kas sa tahad, et ma nädala jooksul vaataksin ja arvustaksin viit:" tulemused:

Childs Play/Chucky filmi - 8 häält (6% hääletanutest)
Hiina töölisdraamat - 8 häält (6% hääletanutest)
USA poliitikast rääkivat dokumentaalfilmi - 4 häält (3% hääletanutest)
Singapuri võii Malaisia kinotükki - 6 häält (4% hääletanutest)
Poola ulmefilmi - 40 häält (30% hääletanutest)
Korea romantilist draamat - 5 häält (3% hääletanutest)
Jaapani samuraifilmi - 10 häält (7% hääletanutest)

Ja lõpuks võitja:

Hollywoodi hitivabriku kaupa - 50 häält (38% hääletanutest)


Nädala jooksul andis hääle 131 ip aadressi.Hollywood sai tegelikult lisatud üpris suvaliselt, et väheke tasakaalustaks muid valikuid ja selle kategooria edu on mulle väheke üllatuslik. Muidugi ma saan aru, et jänkifilmid on käe-jala juures ja lugeda nende kohta soovitusi või hoiatusi tänu sellele huvitavam aga ise oleksin pigem puhtast sadistlikust mõnust sundinud filmiblogijat vaatama näiteks Malaisia filme. Mind näiteks huvitabki kes olid need inimesed kes klikkisid Korea, Hiina, Singapuri või poliitfilmide valikut. Tean näiteks, et üks samuraifilmidele hääle andnutest oli netituttav prantsusmaalt aga kes olid ülejäänud 9? Niinimetatud kaotajate leeris hääli andnud blogilugejad on minu jaoks palju põnevamad isiksused kui töökohas ja kodus kõigist kättesattunud arvutitest hääle andnud Hollywood´i ja Poola sci-fi fännid. Aga rahvas on rääkinud ja sõna saab peetud ning juba täna alustan Hancockiga. Tänud kõigile kes viitsisid hiirt liigutada, klikkida ja tulemustele kaasa elada. Tänan!
Mankiboi soovis, et vaataksin Jericho Mile´i aga seekord jääb ära.

10 comments:

Anonymous said...

Ma miskipärast arvasin, et see Hiina töölisdraama oleks olnud niivõrd teistmoodi, võrreldes isegi või Singapuri-Malaisia-Korea filmitoodanguga, et sellest oleks lugenud küll ja kohe huviga.

Zen(bonbon)

Trash said...

Mulle kunagi hiina karm realism meeldis aga nüüd on justkui võõraks jäänud ja ei leia enam endas jõudu vaadata. See kogu hääletus oligi mõttega, et siis sunniksin end rohkem tähelepanu pöörama filmidele mida muidu just peale väsitavat tööpäeva ei viitsi masinasse toppida aga läks siis nüüd nii, et vaatan ikka odavat meelelahutust.

opstops said...

Mu hääl läks ka samuraifilmide vaatamisele, aga teadsin juba ette et see valik peab teistele kategooriatele allavanduma.

Trash said...

Musashi sarja peaks lõpuni vaatama, ka jäi teise osa juures katki. :(

Anonymous said...

Valisin hiina töölisfilmid. Parajasti endal isu millegi säärase järele ja sinu arvustuse järgi oleks hea vaadata. :)

Korea sünged krimkad oleks võinud romantilise filmi asemel olla, pole nüüd täiesti kindel, aga kuskil jäi silma, et Korea on selles vallas viimasel ajal suht korralikult nokitsenud ja tulemused on suht head olnud.

Trash said...

Korea romantiline draama sai valitud kuna mul on paar head filmi sellest žanrist olemas aga kuidagi pole vaatamiseni jõudnud.

Hiina töölisdraamatest aga luban peatselt Uniform´i nagunii ära vaadata.

Metsavana said...

Okei tunnistan pattu, hääletasin kolm - neli korda. Aga pole sel Poola ulmel ka midagi viga ju. Saada nimekiri mulle mis sa plaanisid vaadata - võtan kohustuseks ise need 5 äravaadata ja neist korralik arvustus kirjutada.

Anonymous said...

ma hääletasin ka 3-4 korda sest tahan näha mida Trash hollywoodist arvab. mitte et tema arvamus mulle suurt korda läheks - ma pole valusamat paska kui uus Batman ikka tükk aega juba näinud.

Lauri

paranoiadisco said...

Ma ise ka viimasel ajal Hollywoodi lainel olnud ja mõned korrad kinogi külastanud. Oleks viitsimist kodus aega ka veeta rohkem, kirjutaks blogisse ka midagi aga jah. Wanted muidu oli päris korralik adrenaliinipomm!

Trash said...

Eile alustasin juba hollywoodiga - Hancock oli nimeks. :)

Täna midagi muud ja hoome taas särav ameerikafilm.