Sunday, April 08, 2007

Video Dead

The Video Dead - Robert Scott 1987

Uude korterisse kolides mulle avatud köögiga elutuba ei meeldinud. Nüüd olen harjunud, kuid alles eile avastasin selle suurima mugavuse. Nimelt saan ma ratastel telekalaua keerata elutoa suunalt köögi peale ja toitu valmistades ühe silmaga tsekata podisevat potti ja teisega filmi. Keetsin siis eile potitäie lahjat kaalujälgija suppi ja vaatasin samas mõnusalt kaheksakümnendate gore splatterit. Kaugele siiski filmiga ei joudnud, sest Ops tuli külla ja meelitas mu kaasa shopingule. Mehel oli kange kihu midagi osta ja lõpuks rahuldus Viru keskuse Laseringist leitud Sideways´i ja üllatavalt odava kahediskilise The Terminator ´iga. Mina ostsin poest paki piima ja kirsimahla, et täitsa tühjade kätega mitte tagasi vantsida. Kodus istusin mugava diivani asemel hoopis taas köögilaua taha ja vaatasin mõnusat kohvi lürpides mõnusa filmi lõpuni. Paranoiadisko on sedalaadi filmide suurim ekspert ja tabab kindlasti paremini kõiki žanri nüanse, kuid laias laastus sain minagi tuju heaks. Alguses venitamine, kuid hiljem lendab ikka verd ja soolikaid. Meeldis koht kui ühel zombiel mootorsaega ( keyword chainsaw ) kõht lõhki lõigati ja seal mädaneva liha vahelt paar elusat rotti välja kargas. See tundus hea ideena, kuid eks neid häid kohti oli teisigi. Midagi meeletult vapustavat siiski mitte, lihtsalt klassikaliselt mõnus splätter komöödia mis taas tänu fänreliisile on kvaliteetse DVD vormingu leidnud. 3,5/5

2 comments:

paranoiadisco said...

Ohoo, mis filmi oled välja kaevanud. Very nice! Olen sellest päris palju head kuulnud aga endal pole veel ära näha õnnestunud...

Trash said...

Loodan, et sul peatselt õnnestub.