Tuesday, May 10, 2011

Usavich - 1. season

Usavich - 1. season - Satoshi Tomioka 2006

Olen aru saanud, et see anime omab mingit laadi kultusstaatust ning järgijaid jagub, no ega muidu oleks ka kolm sesooni "vändatud". Tegin tutvust esimesega ning loobun oma aega järgnevate peale raiskamast, kuigi need diskid mul isegi kenasti kodus ootamas ning ühe hooaja pikkuseks vaid nii paarkümmend minutit. No mida ikka punnitada ja proovida kui huumor väga kaugeks jääb ning isegi muige tirib raskelt välja. Võib-olla on seda lihtsalt liiga palju, et korraga vaadata (20 minutit) ja vaikselt paariminutiliste episoodide kaupa kusagilt telekast kahe päevapoliitilise saate vahele mõjub värskendavalt? Niisama aga ajas haigutama. 1,5/5

5 comments:

Anonymous said...

Oi kui lahedad matrjoschkad.

Trash said...

Minu jaoks mitte.

Ivar said...

Ma olen ise ainult mõnda osa vaadanud. Kas sealt backstory (mida mulle on kõrvalt seletatud) ka kuidagi üldse välja tuli? See, et üks jänes on Putini-nimeline mafioss ja teine jobust tööline Kirinenko, kes oleks pidanud kohe-kohe vanglast välja saama kui nad poleks enne ära põgenenud...

A minu meelest seeria kaupa (st. paari minuti haaval) vaadates päris mõnus ajuvaba sürr ju.

Ivar said...

Hm, okei, nüüd näen, et nimed kaanel kirjas... Jajah.

Trash said...

Mina ei näinud seal küll selget backstoorit. Mõned asjad kordusid ja mõned asjad kordusid kergete muutustega.