Sunday, May 15, 2011

Re-Animator

Re-Animator - Stuart Gordon 1985

Hoidsin teist nagu kullakallist. Hoidsin seda filmi erandjuhuks kus mul on vahja midagi head näha. Hoidsin seda pea pool aastat kuni ühel õhtul oli tuju sitt (rööviti mu head ideed) ning suur väsimus peal (14 tundi järjest tööl) ja otsustasin, et enam ei suuda, nüüd vaatan küll selle kõiki horrorsõpru hullutanud goreloo ära. Ei tea kas olid ootused liiga kõrgeks aetud või sattus mulle pihku ohtralt tsenseeritud versioon, igal juhul midagi harukordset ma selles linaloos ei näinud peale paari laheda surnugrimmi ning mõne piisavalt totaka nalja. Ei olnud väga verine ega laibane, ei olnud väga naljakas ega ka õudne. Oli üks selline lihtsalt.  2,5/5
Järjelooga viitsiks siiski tutvust teha kui keegi koju kätte toob.

30 comments:

Soprano said...

Ega ometi ma see ideevaras pole? Võin idee vabalt maha matta, ütle ainult...

Trash said...

Ei ei. Sinu puhul hoopis vabandan, et pole veel jõudnud vastata. Täna unustasin samuti, nüüd kirjutamiskirg vaibunud, vahin telekat ja lürbin kohvi.

Metsavana said...

Ootused liiga kõrgel kindlapeale.

Tegemist on filmiga millega on hea alustada õudusfilmidega tutvumist. Kusagil kümme aastat tagasi oli mul 10/10 film. Nüüd on umbes 7/10 film. Samas hea sooja tunde toob ta nime mainimine ikka endiselt südamesse.

Metsavana said...

Ma soovitaks järjeloo vahele jätta ja võtta kohe ette "Beyond Re-Animator" (2003). Kui juba esimene väga muljet ei avaldanud siis vaevalt teeb seda teinegi, mis üsnagi palju esimest filmi ülevõlli keeratuna kordab. Kolmas on aga märksa värskemate ideede ja lähenemisega.

Trash said...

OK, jätan nõuande meelde.

Ralf said...

Palun ütle, et oled From Beyondi näinud - minu meelest oli see lihtsalt pööraselt hea. Korraga ühte filmi topitud koletised teisest dimensioonist ja sado-maso mängud ja kurat teab, mis veel. Ideaalne 80ndate gore õudukas.

Ralf said...

Re-Animatori võlu seisneb minu arust just Herbert Westis, nii peenelt välja mängitud karakter. Teda on lihtsalt lõbus vaadata. Selles osas Jeffrey Combs'ile plusspunktid. Ta on ka From Beyondis sellesama näitsiku Barbara Cramptoniga.

Metsavana said...

http://trash-can-dance.blogspot.com/2007/10/hp-lovecrafts-from-beyond.html

Metsavana said...

Hehe mulle ka Jeffrey Combs meeldib täiega!

Muide kui From Beyondis olid Lovecrafti lühilooga kattuvad vaid esimesed 10 minutit siis Re-Animator oli ka originaalis üsna splätter ja muarust autori kohta ebatavaliselt gorene (aga ma muidugi lugesin seda ka ammu).

Ralf said...

Jälle kodutöö tegemata mul!

Ralf said...

No tänapäeva standardite järgi on see Re-Animator jah üsna lahja kraam, aga omal ajal oli vist selline gore-sex kombineerimine nagu see suhuvõtu (vms) stseen seal päris üle võlli minek.

Metsavana said...

Trashi standardid on kõrgemad ka kui meiesuguste surelike.

Ralf said...

Trashi on võimatu rahuldada, tunneme ta naisele kaasa. :)

Trash said...

He he!

Hetkel tunnen küll, et äge film on vaatamisel. Loodan, et lõpp ära ei vaju.

Ralf said...

Ma sattusin täna ühe teise ja üllatavalt hea kaheksakümnendate rämpshorrori otsa - The Stuff (1985). (Y)

Trash said...

The Stuff 3/10

Ralf said...

Bitch please!

Ralf said...

Aga Larry Coheni varasem Q: The Winged Serpent? :)

Trash said...

Q : The Winged Serpent 2/10

Ralf said...

Kurb lugu! Kusjuures sa laitsid filmi just sel põhjusel, miks mulle see nii väga korda läks - sisaliku osakaal oli praktiliselt olematu. Keskne idee oligi vist teha hiliste 70ndate / varaste 80ndate stiilis crime movie, kus ninatargast uurija jahib mõrtsukat, kes lihtsalt juhtub olema New Yorgi kõrghoonete kohal tiirlev draakonisarnane peletis. Et rõhk oli just karakteritel (no see Michael Moriarty mängitud suli oli lihtsalt kirss vahukoorel, ta ajas mind nii naerma) ja mitte tavalisel monster movie juustul.

Ralf said...

Anyway, jätan su blogi nüüd praeguseks rahule ja asun I Saw the Devil kallale. Ja lugesin su arvustust. ;)

Trash said...

Peale bloggeriremonti töötab otsin nagu õlitatult.

I Saw the Devil 5/10

J said...

Kuule, pole nüüd tarvis Bride of Re-Animatorit täiesti maha laita.

See ei ole mingi From Beyond ega Society, aga suund on ju jummala õige.

Nahkhiirekõrvadega lendav pea, sõrmedest ja silmast koosnev koduloom ja kõik need muud koertest ja inimestest erinevat pidi kokku õmmeldud ebardid

1, 2, 3

J said...
This comment has been removed by the author.
J said...

Ehk ma ütlen, et vaata Bride ka ära.

edasi said...

kahtlen kas ma olen seda üldse näinudki. kogu aeg siuke tunne olnud ka, et vaevalt nii väga üldse on midagi. tegelikult vist kõigi kuulsate õudukatega on nii, et olulised kuna vaadatud millalgi lapsepõlves. kui vaataks praegu ei jätaks mingit muljet.

Metsavana said...

Mul tekkis kartus, et kui Trash juba "Beyond"i ära põlgas siis vaevalt teda ka see nahkhiirekõrvadega lendav pea või sõrmedest ja silmast koosnev koduloom erutada suudab.

J said...

ah suh, tost beyondi põlgamisest pole mul mingit teavet, a kui sa nii ütled, siis pole vast jah midagi.

Ralf said...

Kreeklaste Dogtoothi ka plaanis vaadata Trash? Peaks ju sinu maitsele muinasjutt olema.

Trash said...

Hetkel mitte. Lähitulevikus mitte, võib olla paari aasta pärast.