Wednesday, May 04, 2011

Amphibious

Amphibious 3D - Brian Yuzna

HÕFF-i algusesse Piiskopilinnuses näidatava tasuta seansina võibolla tõesti sobis aga kui mina seda paar nädalat varem diskilt vaatasin, siis virelesin küll valdavalt igavuse käes. Orjalaste teema oli veel selline enam-vähem, oleksin sinna rõhu asetanud, näidanud väikeste pruunide pärdikute pisarpalgel olukorda kus neid päeval väntsutatakse meretööga ja öösel "peretööga", kuid eih-neih, seda just ei pakutud. See eest sai näha üht konarlikus arvutigraafikas merejunni kes valitud kinodes tapab 3D ja vähem nooblites kohtades 2D, aga igal juhul teeb seda nagu ta samalaadsed sõbrad Säästumärketi odav-DVD riiulilt. 1/5
Sama tuhm film nagu need postrid oma toonis.

6 comments:

J said...

Ei, nii hästi just ei tapa kui säästumarketil, ehk, et Hiidhaikaheksajalgkrokodillidele jääb alla, ehk et keskpärane ja nii viis kuni kuus palli kümnest.

Trash said...

No ma just lugesin sinu arvamust filmist, nii 12 sekundit tagasi.

paranoiadisco said...

Nojah, ma olin üsna kindel, et ega ta kuskil mujal vaatamiseks ei kõlbagi. Joogi ja mula kõrvale oli aga üsna täiuse lähedal.

Trash said...

Veits liiga pikk oli, nii 55 minti sobiks pulafilmiks paremini igal juhul.

Metsavana said...

Nõustun parakaga, hea õllefilm.

Trash said...

Nojah, mulle poleks siis enivei sobinud, olin juba day 1 kangema kraami peal.