Wednesday, May 04, 2011

The Garbage Pail Kids Movie

The Garbage Pail Kids Movie - Rod Amateau 1987

Eelmises postituses ma tegelikult veits luiskasin öeldes, et ühtegi pohmafilmi mul pühapäevaks valmis ei olnud aga mitte eriti, sest käesolev õudus (täielik õudus peale õudusfestarit) oli mul tegelikult juba üle aasta oma võimalust ootamas ja eri-tahe ma seda saidi asetanud ei olnud. Ei olnud ma tegelikult ka teadlik sellest, et filmi peetakse põhjendatult üheks maailma halvimaks. Populaarne nätsupiltide seeria, animatsioonisari ja lõpuks täispikk mängufilm. OK! Nätsuvahel olnud kaarte netist uurima ei hakka, saati siis animesarjale aega raiskama, kuid filmiga võiks ju tutvuda, et saada osa sellest "The Garbage Pail Kids" popkultuuriajaloost.Tagantjärgi muidugi oleks võinud netist pilte vaadata aga vast vahet pole. Ennast tundes, oleksin lõpuks kunagi filmi ikkagi ette võtnud, kasvõi selleks, et näha kui halb see ikka tegelikult on. 0,5/5

No comments: