Tuesday, February 08, 2011

The Troll Hunter

Trolljegeren - André Øvredal 2010

Trollen-shmollen! Just sai Monsters vaadatud kui kohe järgmine film samalaadset teemat pakkus. Diskostrobo-kaheksajalgade asemel olid küll samasuured trollid (mitte need elektribussid, no no!), kuid enam-vähem sarnast fiili kisti ülesse, keriti põnevust elukaid tasapisi näidates kuni lõpuks üks isend terve ekraani enda alla võttis. Veits nagu juba tüdimus neist first-person digikaameraga üles võetud filmidest mis justkui peaksid olema tõestisündinud lood (found footage films, ütlevad spetsialistid) mis kusagilt materjaline välja imbunud mis siis kellegi poolt kokku lõigatuna peaks paljastama võttegrupi kurba saatust.
Ega need käsikaamerareportaažid just otseselt halvad ole, hästi tehtud asja puhul on hetk sees küll, kuid ikkagi tundub, et varsti enam sedasorti filme vaadata ei jaksa ja uut ning paremat kui Blair Witch Project ei ole nagunii kusagilt tulemas, on siis pooljuhuslikult digilindile saadud nõiad, tulnukad, zombied või Norra mägedes elavad trollid. Käesolev film oli vähemalt 10 minti liiga pikk ja kohati naeruväärne, kuid kõlbas täitsa vaadata. Oli mõnusat huumorit, paar päris põnevat kohta ning isegi sisse kirjutatud kriitikanooled. 3,5/5
Shadow of the Colossus 2?

32 comments:

Robi said...

2013

Trash said...

No mul tegelt numero 1 veel pooleli ja vast jääb ka nii.

Ralf said...

3/5 ja labelis 7/10, kumb siis on? :P

Ralf said...

Kusjuures ma mõtlesin posterit nähes ka koheselt Shadow of the Colossuse peale, he he!

Trash said...

7/10.

Anonymous said...

Sellise trolli sitahunnik on vist päris suur.

Ralf said...

Ma olin natuke jahmunud, et kas tõesti on võimalik trollide olemasolu niiviisi saladuses hoida kui nii tohutu suur elukas ringi lippab. Üllatav et juba see seismoloog seal lõpus siis tõesti midagi tähele ei pannud. Trollikütt ise ka kommenteeris, et no kuidas inimesed siis ei märka, kuidas suured elukad mööda lippavad.

Anonymous said...

Kuule ega trolle siis päriselt olemas pole. See on ju ainult film.
Ega trollid pole päkapikud.

Ralf said...

Ma pean silmas filmi kontekstis.

Anonymous said...

Jajah, muidugi

Anonymous said...

Pole siin midagi häbeneda.

Ralf said...

OK: tunnistan üles, et arvasin tegelikult, et Norra looduses päriselt elavad 100 meetri kõrgused trollid, keda keegi pole näinud peale ühe elukutselise trolliküti.

Anonymous said...

Mina jälle usun päkapikkudesse. Pole ühtegi näind, raisk, aga
suus sital ikka käivad küll.
Ühe kätte saaks riputaks jalgupidi üles, teistele hoiatuseks.

Kalmsten said...

Vedeleb endalgi paar päeva juba vaatamislistis - seiani pole viitsind play nuppu vajutada, kuna 99% Norra filmidest on head täpselt seni kuni sa mõtled "oooo, no see võib küll hea film olla".
Peale äravaatamist on tunded tunduvalt ..khm.."leigemad"

Anonymous said...

Mina küll usun, et trollid päriselt olemas. Ammu-ammu kui sai metsas napsutatud pikemat aega siis nägin neid lõpuks. Sittusin püksid täis.

Anonymous said...

Ma ükskord sittusin niisama püksid täis.

Anonymous said...

Mul on pruun triip siiamaani pükstel.

Trash said...

Pole nagu esimemne kord kui kommentaarid kisuvad sitatriibu suunda.

Kalmsten said...

ons kellegil kunagi, midagi kakalindi vastu olnud ?

Trash said...

Pidulik kakalindi läbilõikamine toimub 6. aprillil.

kristjan said...

Täitsa lahe film, mulle küll meeldis.
Mingit kaka nalja ei hakka tegema...

Anonymous said...

Ega ma endale nüüd päris püksi ei situ, aga palju puudu ka ei ole.

Trash said...

Ah, et kilpkonna pea juba paistab?

Kalmsten said...

MEHA, LASE AGA KARUD VALLA!

Trolejegeren lendab kohe-kohe playlisti...
Ahjaaa.. Kuri M. Vana kinkis mulle sinu kogumikkude kolmiku - ma nüüd mõtlen kummale täpselt ma selle nalja eest virutada tahan.

Trash said...

No teoreetiliselt on see kogumik veel minu oma, sest ta ei ole neid kinni maksnud.

Trash said...

A muidu selline kink, et tahaks virutada või?

Kalmsten said...

kas just virutada, aga halvasti öelda*...No ütleme viisakalt, et ei ole just teab mis asi kogumikkude kolmik, aga - ma miskitel hämaratel põhjustel usun sinusse natuke ja ootan "Lume" punki/oi!-versiooni. ;)

*süst ju selles, et kui mul juba on mingi tülikate karpide kolmik riiulis, siis võiks need olla ju sellised karbid, mille sisu mulle endale ka meeldib, eksole?

Trash said...

No sorry aga kui ma hakkaks gay-bändide kogumikku tegema, siis saab siit eestist hädavaevu 1 CD jao kokku, muidugi seda vaid juhul kui sa oma 2 bändiga seal ssamuti peal oled. Seniks aga pead 3 heteroplaati oma riiulil välja kannatama.

Anonymous said...

Eesti gay bändide kogumik tuleb!?!?
Lasin praega püksid täis.

Trash said...

Well, ma ei imesta.

Kalmsten said...

ahjaaa..õigus, see munadega muusika.

Trash said...

Hakka mind parem privaatsõnumite teel pommitama kohalike punkbändidega keda kuulata sobib, Kevade ja Suvega peaks ju ka ühe boonusplaadi kaasa panema.