Friday, February 18, 2011

Filmiküsitlus - Paul Mimicry´st

Nimi ei olnud mulle võõras ja ka nende muusika mitte, kuid alles hiljuti panin need kaks kokku ja avastasin üllatusega, et Mimicry ongi see bänd mille eelmisel aastal Eesti Laulule esitatud lugu mul rohkem kui kord peas kummitamas oli käinud. Põhimõtteliselt tuleb selles tänada nende uut lugu, sel aastal konkursile esitatud "The Storm"´i mis esimesest hetkest peale koheselt ülivõimsalt meeldima hakkas, sest tõi mälusopist esile posu rootsi sündimuusikabände (eriti need October Recordsi sampleritelt leitavad sündipopi printsid) mida aastat 15 tagasi tänu svenskas elanud sõbra laenatud plaatidele, hullupööra palju kuulasin ja fännasin. Minu jaoks on Mimicry The Storm loos nii saundis kui meeleolus sama, samuti lisab sarnasust vokaal mida paljud aksendis süüdistavad, kuid mis minu jaoks taas just tänu sellele rootsi poiste laulmist meenutas. Igal juhul kui olin The Stormi korda 10 kuulanud, otsisin netist üles ka bändi muud saadaval olevad lood ning avastasin, et olen neist nii mõnda juba varem kuulnud ja fännanud, teadmata autoriks Mimicry´t. Nüüd ootan vaid, et bänd homme Eesti Laulu teises poolfinaalis hea töö teeks ning peatselt ka plaadiga välja tuleks.

Nimi: Paul Lepasson
Bänd: Mimicry
MySpace: Mimicry
Koduleht: Mimicry

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Ulme ja müstika on minu sõpradeks filmimaailmas. Kaks filmi, mida ma mingitel aegadel oma lemmikuteks olen pidanud, on "Brazil" ja "The Fountain". Märkima peaks ka selliseid filme nagu "Children of Men",
"Dark City", "Donnie Darko", "V for Vendetta", "Forbidden Planet", "12 Angry Men", "Kingdom of Heaven", "The Man from Earth" jne. Ja palju klassikat, mida pole mõtet mainidagi. Ilmselt õigem olekski öelda, et mu maitset juhib eskapism, otsin reaalsusest veidi kaugel asuvaid asju, millesse saaks väga sügavale sisse minna.

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Harry Potteri viimane film. See sari on väga lahedalt sünge ja mõnusat briti huumorit täis. Peale selle polegi viimasel ajal väga jopanud filmidega, muidugi ka sellepärast, et pole väga aega otsida ja vaadata. "Edward Scissorhands" sai küll veidi aja eest esimest korda ära nähtud, sitaks armas film. Kas Edwardi pärast meeldibki Depp kõigile?

3. Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Kuulan viimasel ajal päris palju David Bowie't ja Beastie Boysi, mis pole nüüd kellegi jaoks just eriline soovitus. Konkreetselt saundi-inspiratsiooni ja "töövõtete" omandamiseks kuulan praegu Peachesit,
The Bloody Beetrootsi ja Crystal Castlesit, aga kui midagi põnevamat soovitada, siis näiteks Miike Snow. Ägedalt eksperimenteeriv ja kohati huvitavalt tühjakõlaline bänd, mis alguses meenutas mu suurt lemmikut
Sneaker Pimpsi. Palju häid mõtteid neil. Üks asi veel, millest Eestis eriti juttu pole olnud, aga käib iga mõne kuu tagant mu pleilistist läbi, on Whitey. Selline suitsuse baari svingiv minimal-rock, väga põnev saund
ja väga andekad lugudekirjutajad.

Tänan Paul!
Kaader filmist Edward Scissorhands.

4 comments:

Lauri said...

Musid ja kallid fumiele

Trash said...

Mis teema see on? Ükskord Radas kirjutasid sama lause kommentaariks.

Lauri said...

vaata fumie profiili

Trash said...

Ok, ponjatno!