Thursday, February 10, 2011

American Dad! - 3. season

American Dad! - 3. season - Mike Barker, Seth MacFarlane, Matt Weitzman 2006

Titeerin klassikut: "Kuid enne kogu seda toredust sain päev enne üritust veel kord plaadifirmast Trash ja Pojad Ltd. ametliku kirja palvega võtta kaasa American Dad'i DVD kogumikud. Kuna see sari on üks mulle vähem meeldinuid, siis olid need plaadid mul korteris igal pool laiali ja nende kokku korjamiseks kulus ebameeldivalt palju aega. Kui olin viimaks pool elamist pea peale keeranud ja soovitud plaadid leidnud, täheldasin ühte väga imelikku ja rämedalt ebameeldivat tõsiasja. Kui enda arvates oli mul kollektsiooni muretsetud sarja esimesed neli hooaega, siis leitud plaatidelt leidsin kaks korda esimese hooaja, teist hooaega ei leidnud aga üldse. Kolmanda-neljandaga olid asjad korras. Ehk siis, ma olen kunagi suutnud endale osta kaks korda esimese hooaja, mis on sootuks erinevate papist ümbrisega. Miks ma seda kummastavat faktoidi varem pole täheldanud, jääb mulle tänini müstikaks. Või siis on see lihtsalt hea näide sellest, kui igavad esimene ja teine hooaeg olid ja kui vähe neid oli võimalik eristada." See peaks vastama teie küsimusele, et miks ma kohe kolmanda sesooni kallale asusin ja teie üldse vahele jätsin. 3/5

6 comments:

a said...

AD on täpselt pöördvõrdeline FG kvaliteediga (AD kolmas on siis FG kuues vist). Tundub, et nad jagavad üht andekat screenwriterit (äkki Seth ise?) kellel paraku jõudu ainult ühe seebi tarvis. Mulle isiklikult meeldivad ka neljas, viies ja hetkel jooksev kuues.

Trash said...

Vaatan hetkel neljandat ja ühes episoodis oli 5 inti järjest iga lause väga vaimukas. Ma kohe imestasin, et kuidas see võimalik küll on?

ruut said...

Kas polnud mitte nii, et kunagised FG stsenaristid liikusid sujuvalt peale seda streiki mis 3 ja 4 hooaja vahel toimus üle AD peale ja sealt see langus tulema hakkaski. AD on mõnusalt humoorikas, FG on aga tänapäeval vaat et totaalne pask.

Trash said...

No näed, tuli kohe isu korea õuduskomöödia asemel hoopis AD peale panna.

Anonymous said...

mul tuleb

Trash said...

Nagu ikka, nagu ikka....