Sunday, February 06, 2011

Repo Man

Repo Man - Alex Cox 1984

Selline vägev kultusfilm aga näe, mulle tosinkond aastat tagasi kohe üldse ei meeldinud. No arvasin, et kuna kõik ümberringi kiidavad, siis oleks vähemalt viisakas linaloole uus võimalus anda ja vaatasingi nädal tagasi teose üle pettudes taaskord. Olgu, ma nautisin seekord hulga rohkem kogu varatagastajate kamba meelsust ning nende huumorimeelt ja elufilosoofiaid, kuid üldplaanis jäi film ikkagi lamedaks, seda isegi arvesse võttes kõiki indikino lipsamisi ja lapsamisi. Kõike lahedat oli aga lõpuks ikkagi ei olnud midagi, vaatad ära ja tõded, et tore aga nüüd astume edasi.
Võib-olla oli see tulnukate teema teose jaoks liig, sest näiteks vaid ühe punkari muutumisest repoman´ide klanni täispetisest liikmeks, oleks hea indiekomöödiana rohkem mehu pakkunud. Boonuste hulgas veel paar lahedat autodeärandamise kohta ja palju meenutusi, viimaseid muidugi ei jaksanud kuulata. Üldiselt aga sain täestust, et pean oma maitset rohkem usaldama ja see mis ei meeldinud üheksakümnendatel, ei pruugi pinget pakkuda ka uue milleeniumi teisel aastkümnel. 2,5/5
Nad ütleva klassika.

18 comments:

Ralf said...

John Wayne was a fag.

Trash said...

Yeah! Aga is filmist muidu arvasid?

Ralf said...

10/10 vabalt.

Trash said...

Näed nüüd, taas üks andunud austaja.

Metsavana said...

Kusjuures olen ka vaid katkendlikult siiani näinud, tuleks korralikult ja kainelt ülekaeda.

opstops said...

Mulle ka väga meeldib.

Ralf said...

Kui Trashi lapsed piisavalt vanad on (üheksased?), siis meeldib neile ka Repo Man ja naeravad isa üle.

Ralf said...

Minus tekkis selle filmi vastu muide tõeline armastus siis, kui kuulsin lõpus, kui tegelased haiglas on, üht medõde läbi loudspeakeri mainimas dr. Benway'd ja mr. Lee'd, mis on siis viide Naked Lunchile. Kes saab aru, kes ei saa - aga mind ajavad sellised väikesed detailid alati hullupööra vaimustusse.

Ralf said...

Ja kui Otto läheb naisega autosse seksima, siis ma olin segaduses, et miks seda stseeni kiirendatud oli - nägi lihtsalt väga veider ja totter välja. Ja siis lugesin IMDb boardilt, et see oli režissööri homaaž Kellavärgiga apelsinile. Järjekordne geniaalne pisiasi.

bunsen_lamp said...

Ülikõva. Aga eks ta väheke nii on, et hüppavad vampiirid saavad alati täied punktid ja väärtfilmid jäävad ilma.

Trash said...

Hüppavate vampiiride parimad saavad tõesti häid punkte, kuigi vist paarile annaks täispunktid, sest HK ghostcomedy on mu lemmikžnr.

Trash said...

Väärtfilmid muide ei jää ilma. Repo Man jäi.

Ralf said...

Aga Repo Meni ka vaatad?

Trash said...

Mope! Aga mine tea samas.

Ralf said...

See Repo Men oli päris äge mu arust. Samamoodi tulevane cult classic.

Trash said...

Kindel või? Peaks uurima. Kultklassik vast kindlasti mitte aga kui ütled, et täitsa OK, siis vaatan.

Ralf said...

Ega minu arvamust väga tõe pähe maksa võtta, kuid tavapärasest Hollywoodi actionfilmist julgeb erineda küll.

Trash said...

Oolrait, uurime.