Sunday, February 06, 2011

The Falcon and the Snowman

The Falcon and the Snowman - John Schlesinger 1985

Kaua-kaua olin tahtnud seda filmi näha. No ikka kohe teismeliseeast saati, alates vast hetkest kui millalgi 17 aastasena sattus mu kätte üks rootsi videolaenutuse kataloog. Vaatama asudes aga avastasin suureks üllatuseks, et olin filmi millalgi vahepeal vaadanud, ju siis ei viinud nime ja sisu nii täpselt kokku, igal juhul suur unistustefilm osutus täiesti tuttavaks kinolooks. Lahe oli aga seda tõestisündinud lool põhinevat salaagendi põnevikku uuesti vaadata, sest kõik stseenid kus narkomaanist Sean Penn püüdis Mehiko NSVL-i Saatkonna kivikõvadele KGB meestele pilves peaga äriideid maha parseldada ning kelkis kui kõva mees ta on, olid meeletult koomilised ja seda muidugi musta huumori võtmes.
Korralik draama-põnevik noortest meestest kes ideaalide purunedes on valmis rumalusteks, ehk siis teos mis näitab kui vähe on vaja selleks töukeks, et inimeset saaks riigireetur. Suurepärased rollid peale Penni veel ka Timothy Hutton´ilt ja David Suchet´ilt, kuid eripreemia koomilise maigu lisamise eest, peaksid saama kõik näitlejad kes kehastasid venelasi. 3,5/5
Spioonihakatised.

4 comments:

Kober said...

Voot selle viite eest tänud!!

(peaks kõik S.Penn-i asjad käsile võtma...)

Trash said...

Võta heaks! Penn´i asjad tasuvad vaatamist jah kui selle "Shanghai sürpriisi" vahele jätad.

Kober said...

Ma vist olen teles ammu näinud. Mingi roosa armulugu.
Samas biograafiline verstapost siiski.

Eks mul on u pooled nähtud ka ja samas mitu teist meest ridamisi ette võetud, eks näis...

Trash said...

Peaks ise ka IMDb-st tsekkama mis filmides mees mänginud on.