Thursday, April 08, 2010

Filmiküsitlus - Reimo Va JMKE-st

Reimo oli mu koolivend, tunnen teda veel ajast kui härra kandis kena heledat poolde selga küündivat juuksepahmakat ning kuulas eranditult thrash metalit ja death´i, hiljem valdavalt bläkki. Surasin talle siis hulgaliselt punk-rock´i kraami pihku, kuid minu mäletamist mööda peale Ramones´i midagi eriliselt küll muljet ei avaldanud. Hiljem mängis Kurjamis ja nüüd JMKE-s, eks mingi pungipisiku sai neist kassettidest siis ikka külge ja minu ponnitused täitsa tulututeks ei jäänud. Mees omab eesti keeles üht lahedamat perekonnanime ning oskab küttida Maarjamaa kohale kerkivaid energiasambaid, õnneks viimasega enam nii usinalt ei tegeleta.

Nimi: Reimo Va
Bänd: J.M.K.E.
MySpace: J.M.K.E.
Koduleht: J.M.K.E.


1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Eesti filmide klassika.Alates viiekümnendatest kuni tänapäevani välja. Kuigi viimasel ajal midagi väga meeldejäävat pole näinud. "Meeletu" on vast kõige parem uuema aja film.
Mujalt maailmast on minu jaoks kõikide filmide kuningas kahtlemata "Saag". Mitte jõhkra vägivalla pärast vaid see psühholoogiline point on seal määrav. Ilma vägivallata ei jõuaks selle filmi mõte ilmselt kohale.

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Elamusena tasub kindlasti mainida robotitele toodetud paljureklaamitud teost "2012". Naersin kinos peaaegu terve filmi aja. Järjekordne hästi õnnestunud propaganda.Positiivse poole pealt on meeldivaid ja teravaid elamusi pakkunud jaapani õudukad. Paraku on need viinud mind nii kaugele, et kui tänaval jaapanlast näen siis ma ehmatan. Järelikult film töötab väga hästi.

3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Ma kuulan metalit ja ambienti.See ala on üsna lai ja häid tegijaid on palju. Julgen soovitada Metsatöllu uut plaati ja Burzumi uut plaati.

Tänan Reimo!
Ülal pilt noorest Reimost vanuses kui mina temaga tutvusin. All kaader filmist Saag.

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
punnivinn said...

Hääh, kogemata sattusin selle peale ega tundnud ära, kes pildil on. Kui nime lugesin, siis peaaegu tundsin.

punnivinn said...

(Igaks juhuks lisan, et mu pärisnimi on Villu JMKE-st.)