Friday, April 30, 2010

Cabin Fever 2

Cabin Fever 2: Spring Fever - Ti West 2009

Käbipalaviku teine osa. Esimene on mõne arvates väga kõvasti kinni kruviv aga minule jättis lihtsalt ühe ladna filmi mulje ja sama kehtib ka teise kohta. No võiks ju muidugi öelda, et avafilm oli ikka parem aga omad võlud olid ka järjel ning suurim neist vast tsilli-villi koolifilmi sissetulek. Tunne oli just selline, et võiks ühe romantilisemat laadi koolikomöödia ära vaadata, halva või hea, vahet pole ning kui lõpupeol hakkasid noored verd nuuskama, siis hakkas lausa kahju, et lood nüüd goreks kätte lähevad. No mitte nüüd niiväga goreks, sest boonuste hulgas oli võimalus näha eraldi väljatooduna vaid verekohti ning seda kraami oli terve filmi peale vaid minutit kolm ja suurem osa neist vaid punase pritsimist kujutavad. Lisaks üks mädanev meheuhkus. 2/5

8 comments:

Metsavana said...

Kuigi mulle juba esimene väga ei meeldinud on tõenäosus/oht suht suur, et mingihetk me selle teise osa Mardiga ikka täispeaga ära vaatama.

Trash said...

Täispeaga tuleb ropendada, suitsu teha ja õlut juua, mitte filme vaadata. Te ka ei õpi!

Ralf said...

Mulle ka järg meeldis. Ti West on muide samas öelnud, et film ise ei tulnud üldse selline, nagu ta ise tahtis ning on sellest praeguseks praktiliselt lahti öelnud, kuid lubas, et kunagi tuleb sellest Director's Cut. Ja esimesest Cabin Feverist tuli Blu-ray'l kah alles hiljuti seninägemata pikem variant, kui ma ei eksi.

Mädanev meheuhkus ei olnud ilus vaatepilt. Eile vaatasin uuesti Hosteli teist osa ja seal lõigatakse ju ka mehel till küljest. Oh, the horror...

Trash said...

Mädamunn oli täitsa suva. Tundub, et sedalaadi asju tähtsustatakse üle.

Ja vaevalt, et see pikem varian Kabiinipalaviku esimesest kuidagi parem on. Tavaliselt läheb sedalaadi filmides kääride alla ebaoluline. Mõnes tõsisemas filmis võib olla tegu päris heade kõrvaliiinide või momentidega mis lihtsalt üldpilti või kestvust segasid.

Kalmsten said...

Ma olen siin planeedil vist ainuke inimene veel, kes ühtegi Käbipalavikku näinu pole, mis on säänse imeoriginaalse süzee ja kõrvulukustavate kiidusõnade puhul hämmastav, aga mine sa tea - ehk olen lihtsalt otu...
Kas " Jeeperid ja Creeperid II - Salongihaigus" ei lähe arvesse ?

Lauri said...

Rahune MNC, ma pole mitte ühtegi neist näinud ja ülitõenäoliselt ei näe ka kunagi ja suudan sellest hoolimata öösiti rahulikult magada...

Kalmsten said...

Minu käbar ning igavene au ja kuulsus sulle Laura!
Teeme Rate-sse klubi ?
"Mehad kes Käbipalavikust ei hooli" oleks igate ülbe nimi, vai mes ?

Lauri said...

Mai tea mis see rate on, muidu võiks ju kaaluda...