Thursday, April 22, 2010

Filmiküsitlus - Freddy Psychoterrorist

Kui olin umbes 15 aastane, käis Freddy mulle hirmsat moodi pinda, et ma talle oma nahkkirsadest ümbertehtud massiivsed omanäolised saapakolakad maha müüksin. Minule olid need natuke suured ja Freddy tundus oma nõudliku tooniga väheke hirmuäratav, kuid esialgu hoidsin neist kottadest kinni ja käisin nendega kuni kevadeni. Siis enam ei pidanud mehe meelitustele ja ähvardustele vastu ja vahetasin temaga jalanõusid, saades vastu need gooti rokkari käimad mis terava nina ning viie-kuue rihmikuga. Freddy nägi nüüd minu saabastes välja nagu oi! ja mina justkui uusromantik aga see paistis meile mõlemale sobivat.

Parandus 12.05.2010. Freddy väidab, et saabaste vahetus võis toimuda hoopis tema kamraadi Allaniga ning käskis veel lisada mõned filmide nimed mis te leiate alt poolt.

Nimi: Freddy Grenzmann
Bänd: Psychoterror
MySpace: Psychoterror
Koduleht: Psychoterror

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?
2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

ken loach-cathy come home
mike lee-meantime
chaplin-modern times
kaurismäki-kõik
fassbinder-kõik ja eriti little chaos, heheh
comic strip presents

ja muidugi- SOYLENT GREEN

nojah, lisan selgitavalt veel paar-et oleks! de sica jalgrattavargad! bergmani vaikus jne., kõik vene filmid,hahahah ja jamaikalt the harder they come ning the rockers! heheh, selline hommikune tuju täna. tervitades, freddy. p.s. anonioni blow up is meeldib üle kõige see tühi park lõpus, see värv, see meeleolu, see tuul, see tulease, hahah.

anonioni, hahah-anonüümne a.k. heheh ja punk T! karotse, antonioni võis ju lahedaid filme teha aga kinostudija riia detektiivid on saaanr omaette! pane venkudelt petrovka 38 ka, nime pärast!


3: Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

ravenous soundtrack
no ja nii edasi!

Tänan Freddy!
Kaader filmist Meantime.

14 comments:

christer said...

Oi kui tuttavas ja omal ajal strateegiliselt väga tähtsas kandis on see foto tehtud! Tänane nostalgialaks käes!

Trash said...

Jajah, Kikka hoovis. Ise ma sinna kunagi ei sattunud aga eks ma olin 3-4 aastat noorem ka.

See netist leitud foto on muidugi lavastus, ega Freddy seal enam peartäuit välja magamas käi. Või veavad jalad vahest automaatselt kohale?

Kalmsten said...

Hea näha, et herr Grenzmann on vastamisega kõvasti vaeva näinud, nii pikka mõttelendu pole tema suustki suht kaua kostnud... a nahhui - pikk jutt - härjasitt ja seavitt. :D
Ainult imelik, et tema Bellet ja Sebastjanni ei maininud...

Trash said...

Mehel oli vastamise ajal pohmakas, vähemalt nii ma lugesin meilist välja.

No kuis sul Mannu on? Saad homme tulla?

Kalmsten said...

Oleks pikem kiri olnud, siis oleks varieerunud pohmellist joobeni :D

Selgub tänase õdagu jooksul...

Trash said...

Hoian pöialt!

Kalmsten said...

Sitt pöial sul seltsimees, õeraas läheb homme ikkagi esinema ja seega jään Tartu.

Sitta happneb. :(

Trash said...

no tule siis laupäeval

Kalmsten said...

Kui mul on lauba kell 16.30 kõik korras(vähe, aga siiski usutav), siis maabun Haapsalus kell 21.05...


Mingi võimalus isegi on.

Trash said...

väike naps Ehte baaris ikka
nice!

Kalmsten said...

Kukub ära hirmus võimalus, et ma mingis kahtlaselt kaines olekus mõnda kinuzaali koperdan :D

Trash said...

Ikka kinnu kah!

Ralf said...

Mul kodus isegi Psychoterrori plaat olemas. :)

Kalmsten said...

@Habe
KINO(!) mitte KINNO.

@beebilõug
Vean kihla, et Cheap Holidays või Greatest Shits... :D