Sunday, June 07, 2009

The League of Extraordinary Gentlemen : Black Dossier

Alan Moore, Kevin O'Neill - League of Extraordinary Gentlemen: Black Dossier
America's Best Comics 2008

Üldstoori koha pealt oli tegu minu jaoks väga nõrga teosega ja kuigi seda ei saa otseselt pidada üheks kompaktseks koomiksiks, sest niinimetatud dossieri lood ( jutud, koomiks koomiksis, raportid ja isegi 3-D prillidega jälgitav seiklus ) veavad omapärase lähenemisega välja, siis üldpilt jääb ikka ebarahuldavaks. Liiga suureks oli püütud The League of Extraordinary Gentlemen´i maailma paisutada ja tihti avastasid, et see ei ole oodatud seiklus ning asemele pakutu jääb kõiges originaali käikudele alla. Parim "kogumikust" oli Orlando täispikk ajalugu, sest tuleb välja, et Virginia Woolf´i poolt kirjutatuid Orlandi biograafia oli vaid murdosa soovahetaja tõelistest seiklustest.

8 comments:

Anonymous said...

Kas ma olen ainukene väärakas, kellele see film natukene, nii 6/10 vääriliselt meeldis. Täitsa hea seiklusfilm ju. Kindlasti pole ta parim omataoline, aga ei saa aru, miks toda niiväga materdatakse.

Anonymous said...

Mulle ka meeldis, umbes 7/10 või 8/10. Pold häda kedagist, täitsa hea film oli. Koomiksid on muidugi etemad.

L.

Ulmeguru said...

Mulle meeldis film samuti... 4/5 või isegi neli pool... koomiksiga ei võrdle, maksimum jääb filmil puudu just seetõttu, et rütm läheb vahepeal metsa ja lõpus on liialt tühja rahmeldamist... oleks pidanud montaažilaual rohkem kääre lõksutama...

Trash said...

No mulle kohe üldse ei meeldinud. Koomiksid ( kui Dossier välja jätta ) on muidugi muskad.

Anonymous said...

Kohe peaks saabuma The League of Extraordinary Gentlemen vol. III: Century 1910. Seekord miskeid toimikuid pole, vana hea koomiksivärk.

L.

Trash said...

Pane mind järjekorda!

:)

Anonymous said...

Otse loomulikult.

L.

Anonymous said...

Ma vist loen millagi need jutud ka läbi. Jeevesi & Woosteri kohtumine kellegiga Cthulhu kambast tundus küll paljulubav.

L.