Tuesday, March 04, 2008

I Am Legend

I Am Legend - Francis Lawrence 2007

Tõesti üllatusväärne kuidas osati täiesti hea teadusliku külje ja põneva actioniga teos ära solkida inetu arvutigraafikaga. No ma olen Angry Video Game Nerdi arvustavate mängude hulgas ka paremaid pelimootoreid näinud kui siinse filmi tegemiseks kasutati. Filmi alguses toimuv hirvejaht oli justkui otse Cabela sarja mängust pärit ja hiljem pimedas lagedale ilmuvad muteerunud "kollid" meenutasid liiga palju mõne keskmise survival horrori mängu kolmanda leveli nuhtlusi. Muidu aga mulle need mõningase mõtlemisvõime ja tiimitööga olendid meeldisid, vaid elukate karja juhtiva liidri mängutoomine oli liiga tavapärane tüdimust tekitav nüke. 2/5
Kaader filmist.

18 comments:

Unknown said...

Täitsa nõustun. Kui pole võimeline tegema paremat CGI-d, siis kurat, kasutagem make-up'i eksju. Ja alates kohast, mil ta öösel sadamasse läks, tuli suur downfall. Selle ninavampiiriga üritati jäljendada ilmselt raamatut, kus Neville tapab ühe eluka girlfriendi ja siis too elukas jälle ehitab üles lõksu, et tema koer hukata vms. Vaadatav film, aga mitte midagi erilist.

Trash said...

Ma peaks ka ikka raamatu läbi lugema. Just hetkel kraamin oma töötuba ( millest varsti saab lastetuba ) ja leidsin, et kirjandus hakkab otsa lõppema. I Kauko Röyhkä, 1 Jari Tervo ja siis veel mingi jätkusõja seiklusjutt. :(

Make-up´i kohapealt olen nõus. Olendid oleksid võinud inimlikumad küll olla, st. välimus poolest. Siis oleks ka nende ühtne tegutsemine loogilisem olnud ja riideräbaladki seljas tundunud sobilikemana.

Anonymous said...

ralf pole küll raamatut lugenud ja ajab täielikku umbluud. Alkoholiuimas ja puuduliku suguelu all kannatav Neville tegi raamatus oma kätega koerale lõpu peale. Rohkem ei spoilerda. Raamat muidugi tunduvalt asjalikum kuigi lõpp oli filmiversioonist sootuks erinev imes see samasuguse lurinaga

Anonymous said...

huvitava seigana tuleb veel meelde, et Neville mõtted tiirlesid alatasa selle ümber et kuidas mõni vampiir-zombitar läbi tõmmata. nad raisad ahvatlesid teda ka pidevalt proovides vaevlevat vanapoissi niiviisi majast välja meelitada

Lauri said...

Ma võin sulle hunniku Akunineid uua.

Lauri said...

*tuua

Trash said...

Tahan Lauri, väga tahan. Täna näiteks lugesin juba Tuuri "Neljannen valtakunnan vieraana" raamatut igavusest teist korda. :(

Anonymous said...

Ralf ajab mingid raamatud omavahel sassi ja pedepurakas teeb ilmselgelt nalja (no peab tegema ju), sest tegelikult oli asi ikka hoopis teistmoodi...
Aga raamatut soovitan lugeda ja pärast mõelda, kui lahe film sellest võiks tulla (sest kõnealusel filmil ei olnud Mathesoni romaaniga peaaegu midagi pistmist)

Anonymous said...

ei teinud nalja. filmi ja raamatu põhiliin ja võtmemomendid on laias laastus samad. vastupidiselt näiteks I, Robotile kus filmi ja raamatut ühendab ainult pealkiri

Lauri said...

No käin Soomes ära ja siis vaatab. Kui väga kiire on, võid muidugi ise tulla ükskõik mis päev.

Trash said...

Helista Lauri kui Antti sai mulle DVD-d, tulen teile sadamasse vastu. Ja lõbutse minu eest ka ning tervita Keijot !

Lauri said...

Eks ma saadan laeva pealt sõnumi või midagi. Me tuleme Antiga koos tagasi. Vblla õnnestub ta ka jooma meelitada täna või homme õhtul.

Ulmeguru said...

Selle filmi kandsin ma ette enda jaoks maha... üldiselt ma rassist pole, aga Richard Mathesoni romaani kangelaseks ma neegrit ei taha...

Eks kunagi ikka vaatan, et kus ma päässen, aga eelhäälestus on juba olemas... isegi Arnold-see-Terminaator oleks peaosas parem olnud (algselt oli selline idee), aga neeger on ikka täitsa lõpp...

Trash said...

Filmis on ka valge naine nii, et kõik püsib tasakaalus. Kari jõledikke suiis taas tasakaalustab sõnaahtrat last.

Unknown said...

Ei ole jah ma raamatut lugenud ning paistab, et panin tõepoolest täitsa metsa oma jutuga. Jutu point oli siiski selles, et too ninavampiir seal filmi lõpus oleks pidanud esindama alfaisast ja kinniseotud vamptšikk alfaemast. Alternatiivlõppu oled näinud? See sakib filmilõpust veelgi enam, kuid tolle ninamehe teemat rõhutatakse pisut rohkem.

Trash said...

Peaks ka selle alternatiivse lõpu ära vaatama. Siiani on aga iga YouTube´i link surnud olnud.

Anonymous said...

http://rs271.rapidshare.com/files/96680295/I.Am.Legend.2007.Alternative.Ending.rar

Anonymous said...

http://rs271.rapidshare.com/files/96680295/
I.Am.Legend.2007.Alternative.Ending.rar

tükeldasin lingi kaheks