Monday, May 28, 2007

Silent Hill - postrite galerii

Korea kinos on tavaline, et ühe filmi jaoks võidakse teha isegi kuni 25 ( !!! ) erinevat reklaamposterit. Enim on minu teadmist mööda poster arti olnud Sympathy for Lady Vengeance´il, The Host´il ja The Fox Family´l. Lääne filmidest on rohkete erinevate plakatitega silma jäänud Silent Hill - film mis mulle meeldis. Järgnevalt siis mõned postrid mis netist leidsin ( üks mängu poster lipsas vist ka sisse ) ja kindlasti pole siin aga esindatud kõik eri versioonid.

7 comments:

Anonymous said...

see ülevalt viies sobib ülejäänud plejaadiga nagu konn keset liblikaid. või vastupidi.

Trash said...

Konn ongi ju liblika röövik. Konn jääb peale mõningast krooksumist nukkuma ja siis väljub juba nukust kaunis uus liblikas. Muneb munad millest kooruvad konnad ja kogu tsükkel kordub taas. Sellepärast kutsutaksegi eriti kirjusid liblikaid konnalonnideks.
Mulle endale meeldib viimane poster enim.

Hauakaevaja said...

Neid postreid on veelgi, sest paar kuud enne linastumist käis veel mingi postrite võistlus. Ma ei mäleta ainult milline võitis.

Film oli mudu minu jaoks mõnes mõttes pettumus, aga noh, mängude fänne ei suudeta kunagi rahuldada. Aga parim mängu ekraniseering on tõesti.

Trash said...

Ülevalt kaheksas peaks olema postrite võistluse võidutöö.
Mulle film tõesti istus, lõpp oli suts jurts aga 25 krooni eest igaval keskpäeval sobis Kosmoses eriti mõnusalt tsillides vaadata. Mänge mänginud pole, kuigi esimesega olen 3 korda alustanud.

Nuxx said...

Krt, ma põle jälle filmi näind a esimene osa SH on mängfitud...päris hea aga õudne.

Trash said...

Ma arvan, et film on üsna lihtsalt leitav. Vaadata tasub kindlasti.

Tauri Punder said...

Postrid uduga on vaieldamatult parimad, see lihtsalt on SH sümbol minujaoks.