Monday, May 14, 2007

Ajaveeb 2007 - mõtteid nominatsioonist ja filmiblogidest

Võitja on muidugi raske öelda, kuna valik tehti loosi teel aga mitte reaalse hindamise käigus, kuid eneselegi üllatuseks heameelt see ei vähenda. Ma võin küll igasugustesse taolistesse üritustesse ükskõikselt suhtuda, kuid lõppude lõpuks aitavad need kaasa mu blogi populaarsuse kasvule ja tuleb tunnistada, et rohke külastuste arv teeb alati tuju heaks. Peale Ajaveeb 2007 konkursi "võitu" on tulnud positiivset tagasisidet mujaltki, tundub, et isegi pisikesel spetsiifilisel blogil (mida suuremaltjaolt Hong Kongi filmidest rääkiv ajaveeb ju on) on potensiaali jääda silma isegi eesti muude isiklike, eluliste töö ja tehnika blogide summas. Üllatuslik minu jaoks. Ise oleksin teinud oma panuse hetkel kinodes jooksvaid filme entusiastlikult ja südamega lahkavale Lauri Jürisoole. Järgmine aasta kui samalaadset üritust korraldatakse, läheb rebimiseks kahe noore ja vihase mehe vahel. Fletchu ja Raziel omavad meeletut potensiaali tänu oma vahetule huvile filmide vastu ja värskele suhtumisele, mida pole küünilisus ega tüdimus veel rikkunud. Palju powerit, palju filme ja palju avastamisrõõmu.Blogimine on aga alles arenev nähtus ja olen veendunud, et peatselt saabub just spetsiifilisemate blogide aeg, ning üldteemadest kirjutavad ajaveebid jäävad vaid sõpruskonna sisesteks. Informatsiooni tulv muutub nii massiivseks ja blog.tr.ee igal uuel postitusel silma peal hoidmine väsitavaks, et aja kokkuhoiu mõttes loed vaid blog´e mis sulle tõeliselt huvi pakuvad. Olgu selleks siis autod, kudumine, kassid või õudusfilmid. Saabub aeg kui ruulivad näiteks Raul Viitungi Eesti filmid, Paranoiadisko horror ja gore filmide blogi ja Aenea suuremalt jaolt jaapani draamasid lahkav lehekülg. Minu ja Nuksi filmimaitse on natuke omnivoorilikum.
Filmide vaatamine jätkub.

10 comments:

aenea said...

Õnnitlused!

Minu arust parim filmiblogi. Filmid on huvitavad ning ka tekst jookseb päris hästi. Olen kindel igapäevane lugeja.

Samas nõus, et Raziel ja Fletchu kipuvad kandadele. Koos Paranoiadisco omaga on need 4 blogi minu igapäevases lugemisvaras. Igaüks on "omas vees" - Paranoiadiscost leiab verisemad filmid, Trash kostitab HK toodetega, Fletchu pakub mainstreami ja Raziel on keskendunud siiani j-horrorile.

Trash said...

Tänan !

See teksti jooksmine on aga tihti mulle suur katsumus, kuna tahaks lihtsalt öelda ilge sitt või super hea. He he !

opstops said...

Õnnitlen sind esimese reaalse tunnustuse eest mida oled nähtud suure vaeva eest saanud. Loodetavasti on see alles algus :)

paranoiadisco said...

Mul pole sellesse eriti usku, et nende spetsiifilistema blogide populaarsus oluliselt kasvab. Kui näiteks võtta minu blog, siis lihtsalt pole nii palju inimesi, keda sellised filmid huvitaks. Võinoh, kindlasti on, aga kuskil keldris enda VHS-makiga. Pluss keskmine blogilugeja ei viitsi üldse süvendagi filmijuttu, millest ta midagi kuulnud pole.

Muidu samad sõnad nagu aenea'l, et olen teiste ja sinu blogidest ikka nii mõndagi kõrva taha pannud. Ei tea, kas ilma sinu arvustusteta olekski kunagi selliste pärlite peale sattunud nagu "Once Upon a Time in High School", "Memories of Murder", "Barefoot Gen" jnejne...

Congrats veelkord!

Unknown said...

Tõepoolest on see hea, et igaüks meist oleme mingile kindlale lainele spetsialiseerunud, mugav! Igatahes järgmine aasta on mu osavõtt kindel (tõenäoliselt oleks olnud sellelgi aastal, kui ma oleks taibanud, kuidas see enese kirjapanemine ometi käib), niiet püsige kuuldvel.

paranoiadisco said...

Ma just mõtlesin, et mida sinna osalemiseks teha tuli. Et siis lihtsalt kirja panna?

Unknown said...

Jah, Interneti kaudu. Mina ei osanud. Näh.

Trash said...

Mina end küll kuhugi kirja ei pannud ja üldse suhtusin asjasse leigelt. Ma arvan, et see osavõtt toimus kuidagi automaatselt Blog.Tr.ee kaudu, et kui teed mingisse sildi all postituse siis seda arvestatakse. Ei tea kes need siis mu blogile hääled andsid, et finaali välja vedas. Fletchu blogi pole blog.tr.ee´s ja seetõttu ei võtnud osa, paranoiakas oli aga küll 9 kandidaadi seas. Mina ise kellegi poolt ei hääletanud.

Ulmeguru said...

Õnnitlused muidugi... eks minagi oma häälekese andsin... :)

Aga ei usu sellesse, et eriblogid suretavad rosoljeblogid välja.

Ja otse loomulikult on eduka blogi aluseks regulaarsus... st. uusi poste peab suht-koht regulaarselt peale tulema. Isegi nädalane paus tõmbab külastatavuse üsna nulli, aga Sul sellega muidugi probleemi pole.

Siinsamas kommentaariumis mainitud mõte, et eriblogide populaarsust pärsib just neis käsitletava materjali erilisus ... see mõte on väga tabav! Enamus inimesi tahaks just lugeda asjadest, millest neil mingisugunegi aimdus on... ning millest nad oleks võimelised ka kommentaariumis seletama.

Trash said...

Tänan Jüri !

Ma ikka proiovin regulaarselt kirjutada, kuna muidu tuleks liiga palju korraga valmis vihtuda. Filme vaatan ju ikka järjest koguaeg ja sai sõna antud, et kõigist ka kirjutan. Peaks muidugi mingi seriaali ette võtma, siis saab mitu päeva vaadata aga vaid pühe postituse tegema. He he !!!