Wednesday, May 13, 2009

Nuputamist nõudev filmiküsimus

Vaadates hiljuti Richard Linklater´i varasemat filmi Slacker, märkasin ma üht huvitavat seost tema hilisemate töödega. Küsingi nüüd kõigilt minu blogi lugevatelt filmifriikidele, et mis on täpselt sama mehe neljas esimeses täispikas filmilavastuses, teostes nagu Slacker, Dazed and Confused, Before Sunrise ja SubUrbia? Arvata võib, et sisukirjeldusi lugedes võib seda taibata, kuid ajusid pingutades, seda muidugi juhul, et vähemalt kaks filmi neist nähtud, on huvitavam ning koomiliselt üllatavam. Head ajude ragistamist.
Ma ei ole küll Before Sunset´i näinud ja seega pead ei anna, kuid eelduste kohaselt läbib sarnasus ka seda filmi.

8 comments:

shadowman said...

Ma küll päriselt ei kvalifitseeru, kuna olen nimetatud filmidest näinud vaid ühte, nii et ei hakka vastust maha hõiskama; tahtsin lihtsalt öelda seda, et ilmselt ei oleks sa pidanud niimoodi rõhutatult nendele sisukirjeldustele vihjama, sest siis ehk ei olekski taibanud sealt kohe vastust välja lugeda.

Trash said...

Ega ma olnudki kindel, et võib sealt välja lugeda, nüüd vaadates IMDb järgi saan aru, et võti täitsa olemas jah.

JK said...

mnjaa ragistamist ei toimund: eeldatavasti mõtled siin seda, et kõigis neis filmides toimub tegevus 1 päeva jooksul?

Trash said...

Eks see ragistamine oli öeldud teksti kaunistamiseks, kuid sul on õigus, pidasin silmas seda, et kõigis neis 6toimub tegevus ööpäeva jooksul.

Unknown said...

The School of Rock on Linklater ja seal ei toimu tegevus ühe päeva jooksul. See käib hetkel telekast, sestap märkasin.

Trash said...

Kunagi kui ostsin poest üle-eelmise DVD mängija, sain selle The School of Rock´i avina CDR-ile kõrvetatult kaasa. Siis oli avisid mängiv DVD player kuum sõna, juu siis anti piraatfilm kaasa, et saaksin ikka imeaasjas veenduda.

Ralf said...

Oma uue filmi Boyhood sündmus toimub jälle üle 12 aasta või nii. Tegi seda kah sama kaua.

Trash said...

Ei huvita. Absoluutselt mitte. Ma vaatan ainult vene hipifilme ja kungfu kino.