Sunday, May 24, 2009

Mega Shark vs. Giant Octopus

Mega Shark vs. Giant Octopus - Jack Perez 2009

Kohati on halbade filmide kutse mu kõrvadele sama ahvatlev kui sireenide laul. Kuidas sa ikka vaatamata jätad kui hiigelsuur eelajalooline haikala peab võitlus end ookeanipõhjas peitnud hiigelsuure kaheksajalaga, sekka veel romantikat ( mitte küll elukate omavahelist ), submarine-thrillerit ning "meeletuid" tagaajamisi. Head halba filmi ei oodanud juba alul ja pettuma ei pidanud, tegu oli täpselt sellise huumorivaese ( isegi b-kino mõttes ) halva halva filmiga nagu ma ette kujutasin. Paari kuu pärast on arvatavasti võimalik käesoleva filmi DVD-d Säästumarketi kassa kõrvalt 25 krooni eest osta aga eks nüüd ole seda raha vaja pigem säästa kui saasta alla panna. 1/5
Haid küttivad teadlased.

6 comments:

Unknown said...

Kui vaktsinatsioonisüstid ilusti kehtivad siis võid end Boa vs. Pythoniga ka proovile panna.

Trash said...

Pirakad maopd ei ole kunagi nii groovy´d kui hiiglaslikud mereelukad. Küll aga peaks pilgu peale heitma neile jaapani sitikakaklustele kus pannakse klaaskastis vastamisi igatsorti ämblikke, sajajalgseid, hiiigelmardikaid ja skorpione.

Ulmeguru said...

See boa&püüton on ikka suisa omaette klassi jaburus... selle kõrval on anaconda2 juba filmikunsti pärl... ma isegi ei oska öelda, et mis mind selles boa ja püütoni filmis ärritab, aga kui see mulle teist korda ette sattus, siis kippusin märatsema ja asju purustama... kuidagi aktiivselt nõme film...

Trash said...

Olen täiesti kindel, et Mega Shark vs. Giant Octopus mõjub sulle sama moodi. Endal aga tuli nüüd uudishimu seoses nende boade ja püütonitega aga hoian end seekord tagasi.

Unknown said...

He he. Ma ei näinud läbi randmetest purskava vere isegi, kumb madu võitis.

Trash said...

Pigem oli nii öudne, et torkasid pea teki alla.