Thursday, May 21, 2009

2 Unlimited - The Complete History


01. No Limit (3:45)
02. Faces (3:30)
03. Maximum Overdrive (3:26)
04. Let The Beat Control Your Body (3:43)
05. The Real Thing (3:40)
06. No One (3:27)
07. Magic Friend (3:46)
08. Workaholic (3:40)
09. Get Ready For This (2:55)
10. Tribal Dance (3:44)
11. Nothing Like The Rain (4:01)
12. Here I Go (3:18)
13. Jump For Joy (3:42)
14. Do What's Good For Me (3:52)
15. Spread Your Love (3:43)
16. No Limit 2.3 (3:10)
17. Countdown Special (25:27)

16 aastat hiljem ei ole neid lugusid enam üldse nii piinlik kuulata kui üheksakümnendate alul kui 2 Unlimited´i lasti söögi peale ja alla, vaid asjal on juba juures nostalgianüke ning samalaadne teknobiitki on taas moes. See aga ei kehti videote endi kohta, need on täpselt sama lamedalt piinlikud kui aastaid tagasi.

20 comments:

Anonymous said...

Hei Trash
sul on veel tolmust puhtaks kloppimata Haddawayd, Culture Beadid, Dr. Albanid, Happymanid ja üldse kogu 90ndate esimese poole juustune eurodisko ootab taasavastamist.
Palju edu sulle selles. Ma lähen oksendama...

L.

Trash said...

No neede sinu mainitud on ju lausrõvedad. Fui!

Anonymous said...

Ja su 2 unlimited pole? Tuli veel üks eriti rõve päss meelde, see kokutaja. Scatman John või midagi.
Võta aga luubi alla...

L.

Trash said...

võtan Lauri, võtan. Scat is fun!

Anonymous said...

Peale scatti on aeg pöörata pilk veelgi varasemasse aega: Lambada-hullustus ju täiesti tähelepanu alt välja jäänud.
Peale seda tasuks tšekkida omakorda veel varasemat aega, kui Tibutants Euroopas laineid lõi...

L.

opstops said...

Jälle oled Lauri kade, et Trash on sinus oma lapsepõlve heietustega ette jõudnud. Konkurentsi mõttes pead nüüd ennast kokkuvõtma ja millegi sama hulluga lajatama nagu 2 Unlimitedid vaatamine/kuulamine.

Anonymous said...

Ma pole absull kade, heidan vaid nalja Trashi kummalise maitse üle. Meie lapsepõlved polnud absull sarnased; siis kui mina kuulasin monokassetikaga Accepti Metal Hearti ja WASPi I Wanna Be Somebody't, kuulas Trash vist Ultravoxi ja varast Depešit.

L.

Trash said...

Tegelikult kuulasin ka mina siis WASPi I Wanna Be Somebody't. :)

Accepti mul kahjuks aga kassettidel nii noorelt veel ei olnud. :(

Filmifanaatik said...

Tuli endalgi eurotrashi kuulamise isu peale. Ütleksin, et enda õnneks, kuid kaaskuulajate õnnetuseks ulatub mu muusikamaitse täielikust pop-kitšist kuni kõige käredamate rock-lugudeni välja ja kõrvad taluvad nii uusi kui vanu lugusid.

Ulmeguru said...

Ma jätaks siiski nostalgia selle kahe piiramatu duoga vahele... peamine põhjus just naispoole kohutavalt vastik hääl... oli aeg, kus mul kodus peale teleka muud musa polnud ning siis tuli seda bändi ikka palju kuulata/vaadata...

Trashile ma muidugi etteheiteid ei tee... enda blogi... ise teab, millest kirjutab

Trash said...

Eoro-trashi, drone´i ja balck metalit on hetkel trendikas kuulata. :)

mõtlik mees said...

Mulle tegelt meeldis siis 2Unlimited, kui ka praegu on vahel hea nostalgialaks. Mul isegi kodus vist Tribal Zone singel. Ei cool asi oli. Aga lugu Twilight Zone'i ma suurt kuulata enam ei suuda. Pole seda enam et seda sädet, mis tollal meeldis.

Trash said...

Seal lõpupoole oli No Limit´i remix mis mõjus päris karmina, oli kuidagi äkilisemaks keeratud. Selged elektro helid, vanakooli värk kus isegi sitt säras kui masin biiti tagus. Need hilisemad aeglased lood on muidugi ilged junnid aga esimesd sinkud rokkisid tõesti.

Vabarnamees said...

Heheh, hakkab jälle pihta see vana hea "mina kuulasin lapsena King Crimsonit". Ja miks ei ole mainitud järgmisi väärikaid esitajaid: E-Rotic ja Captain Hollywood Project, Snap! ja U96, Cappella ja En Rage, Sin with Sebastian ja Joshua Kadison?

Trash said...

U96-e album Das Boot on küll hea ja seda otsast lõpuni. Jee!!!

Ulmeguru said...

King Crimsonit ei kannata üheski vanuses kuulata, aga U96 oli tegija küll... ja veel Utah Saints.

Anonymous said...

Ma küll aeg-ajalt teen progepäevi ja King Crimson kuulub auga vastava päeva musavalikusse. "Larks' Tongues in Aspic" on väga kõva, nagu üldse esimesed plaadid 70ndate algusest.
Selle imala pseudo "tumeda" musaga on küll probleeme - mul hakkab kohe okserefleks tööle, kui esimesed "tumedad" noodid kuskilt kõrvu satuvad.
Aga see ju maitse asi ja selle üle teadupärast ei vaielda, vaid kakeldakse.

L.

Ulmeguru said...

Maitse maitseks, mul hakkab pea alati metallist paha... proge vastu pole mul midagi, aga mul lõppeb see armastus kusagil varase Jehtro, Gabrieli Genesise ja Gentle Giant'i juures ära...

Anonymous said...

Huvitav jah, kurjad keeled räägivad et sa olla nooruses kõva metallurg olnud, mina seevastu võin käe südame peale panna ja vanduda, et mu gootimusa kogemus piirneb paari Sistersi videoga VH 1-st, mille peale vahetasin loomulikult kanalit.

L.

Trash said...

T99 - Children Of Chaos
Messiah - Twenty First Century Jesus

Veel kaks kõva mainstream tekno bändi/plaati minevikust.